Site icon IAS

אייר קנדה חושפת את האיירבוס A321 המשודרג

אייר קנדה: תא נוסעים משודרג במטוסי האיירבוס A321 . צילום אייר קנדה

לקוחות חברת אייר קנדה (Air Canada), בטיסה AC692 השבוע, היו הראשונים להיחשף למטוס האיירבוס A321 המשודרג של החברה. אייר קנדה ממשיכה להשקיע בנוחות הלקוחות בכל צי מטוסי האיירבוס A321 וה-A320 שיכלול פנים תא נוסעים חדש, טכנולוגיות ושירותים חדשים כגון Bluetooth ואינטרנט מהיר בחינם בחסות Bell.

"אנו גאים לקבל את פני הלקוחות במטוסים כדי לחוות את הנוחות, הכדאיות והקישוריות של תא הנוסעים העדכניים ביותר שלנו. תאי הצי המשודרגים הללו יתאימו את מטוסי ה-A320 וה-A321 לחוויית ה-A220 הפופולרית ביותר, ויחזקו עוד יותר את היצע המוצרים המוביל בתעשייה שלנו." אמר מארק נאסר (Mark Nasr), סגן נשיא בכיר, שיווק ודיגיטל, ונשיא Aeroplan. "בנוסף, תכונות חדשות כגון מערכת הבידור שלנו , הצבת מצלמות מטוסים חיצוניות, Bluetooth ואינטרנט מהיר בחינם יהיו פופולריות מאוד בקרב נוסעים. נמשיך לקדם את המוצר שלנו על ידי ניסיון נוסף של חוויות חדשות בטיסה באיירבוס A321 והרחבת השירות למטוסים נוספים בצי שלנו."

דגשים על תכונות תא הנוסעים החדש

תאי איחסון עיליים גדולים יותר – עיצוב עדכני של Airbus Airspace XL שיותקנו גם במטוסי האיירבוס A321XLR.

מושבים משודרגים – המושבים החדשים נועדו לייעל את המרחב האישי של הנוסע, לשפר את הארגונומיה, ולספק יותר אחסון המעניק ללקוחות חוויה נוחה יותר.

Bluetooth audio – מערכת ה-IFE החדשה של אייר קנדה תכלול צג גב המושב התומך ב-Bluetooth. לקוחות יוכלו לחבר את האוזניות האישיות שלהם תוך כדי צפייה בווידאו לפי דרישה, טלוויזיה בשידור חי, או האזנה לפודקאסטים או מוזיקה. יוזמה זו מסייעת להפחית את השימוש באוזניות חד פעמיות ותומכת ביעדי הקיימות של אייר קנדה בהפחתת הפסולת.

מצלמות חיצוניות חדשות – לקוחות יכולים כעת לצפות בטיסה שלהם בשידור חי הודות למערכת מצלמות זנב ובטן, לראשונה במטוס צר גוף, המספקת וידאו ברזולוציה גבוהה בזמן אמת.

אייר קנדה: תא נוסעים משודרג במטוסי האיירבוס A321 . צילום אייר קנדה

תאורת LED – מערכת תאורת תא נוסעים חדשה תאפשר להגדיר אווירה שונה בהתאם לשעה.

Wi-Fi מהיר ובחינם – קישוריות משודרגת מבוססת לוויין.

חיבור חשמלי בכל המושבים – לכל הלקוחות יש גישה לשקעי חשמל, USB-A ו-USB-C.

מערכת ה-IFE החדשה המותקנת בציי האיירבוס A321 ו-A320 תציג את מערכת הבידור עטורת הפרסים של אייר קנדה באמצעות מסכים בכל מושב, שתציע את התוכן הנרחב ביותר בהשוואה לכל חברת תעופה ביבשת אמריקה. לקוחות ייהנו גם מטלוויזיה בשידור חי בטיסותיהם הכולל BNN, CTV, LCN, RDS, TSN1 ו-TSN2 הזמינים בכל הטיסות המופעלות באמצעות מטוס זה, כולל במהלך הטיסה מעל ארה"ב.

14 מטוסי האיירבוס A321 הנותרים של אייר קנדה ושמונה מטוסי ה-A320 יצוידו גם הם החל מהסתיו הקרוב ועד סוף 2025. עם שדרוגים אלו, הלקוחות ייהנו מחוויית תא נוסעים צר גוף גבוהה, בהשוואה לאיירבוס A220 ובואינג 737 MAX – המהווים את רוב צי צרי הגוף של אייר קנדה.

תא הנוסעים החדש גם מפחית את המשקל הכולל של ה-A321 בכ-240 ק"ג, מה שיפחית את צריכת הדלק עבור הצי כולו לאחר השלמת העבודה ביותר מ-2.4 מיליון ליטר ויפחית את פליטת גזי החממה ב-6,256 tCO2 שווה ערך בשנה.

Exit mobile version