Site icon IAS

אייר קנדה: גידול בתנועת הנוסעים בנובמבר 2015

אייר קנדה מדווחת על גידול של 9.5% בקיבולת המושבים אותה רשמה בחודש נובמבר 2015 וגידול שיא של 10.8% בתנועת הנוסעים. קיבולת המושבים כוללת גם את היצע המושבים שהיא רוכשת מחברות אזוריות כמו גם היצע המושבים העומדים לרשותה מחברת Rouge .   

"אני שמח לדווח על שיא באחוזי התפוסה בחודש נובמבר שעמדו על % 78.6 " אמר קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה. "אייר קנדה הגדילה בהצלחה את תנועת הנוסעים בכל השווקים בהם היא פועלת ובמיוחד בקווים  הבינלאומיים וביעדים אל/מ ארצות הברית. תוצאות מרשימות אלה מדגישות את האפקטיביות  של האסטרטגיה המסחרית בה נקטה חברת התעופה אשר התמקדה בהרחבת הקווים הבינלאומיים ופריסתו של המותג.

"הרחבת הרשת הגלובאלית של אייר קנדה אפשרה לחברה להקטין סיכונים ולהציע מגוון רב יותר של יעדים תוך מזעור אפקט ההאטה הכלכלית הנוכחית במערב קנדה. אני מודה לקהל לקוחותינו אשר בחר באייר קנדה כמוביל העיקרי שלהם ולעובדים שלנו אשר דאגו במסירות לנוסעינו על מנת שיגיעו ליעדם בבטחה". סיכם  קיילין רובינסקו, מנכ"ל ונשיא אייר קנדה.

גם הקו לתל אביב, תרם לתוצאות המוצלחות, כאשר אחוזי התפוסה בחודש נובמבר עמדו על 88% עם גידול של 34% בקיבולת.

אייר קנדה הינה חברת התעופה הגדולה ביותר בקנדה  לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות המשרתת יותר מ-200 יעדים ב-6 יבשות. בנוסף, היא בין 20 חברות התעופה הגדולות ביותר בעולם והובילה בשנת 2014 יותר מ-38 מיליון לקוחות. מספקת שירותי טיסה סדירים , ישירות ל-63 ערים בקנדה ,52 יעדים בארצות הברית,86 ערים באירופה במזרח התיכון ,אסיה, אוסטרליה, האיים הקריביים , מרכז ודרום אמריקה.

 

 

Exit mobile version