בתקופת הקיץ הקרובה (30 במארס – 25 אוקטובר) קבוצת אייר פראנס – KLM תגדיל את הקיבולת ( מושב זמין- ק"מ) ב-1.7% לעומת 2012. בטיסות ארוכות טווח הקיבולת תגדל בשיעור של 1.9% ובטיסות לטווח בינוני ב- 1.1%.
בנוסף, בקיץ הקרוב נראה בהדרגה את הכנסת המושבים החדישים במחלקת עסקים, פרימיום אקונומי ותיירים במטוס הראשון מדגם בואינג 777-200, שיופעל בקו לניו יורק קנדי, ביוני 2014. המטוס הראשון מדגם בואינג 777-300 יעבור גם הוא שדרוג דומה בסתיו 2014.
הקיבולת לצפון אמריקה תגדל ב-3.1% הודות להפעלת טיסה יומית לסן פרנסיסקו במטוס A380 והפעלת מטוס בואינג 747 בקו לאטלנטה ולטורונטו. בנוסף, יוספו 3 טיסות שבועיות למקסיקו וסה"כ 10 תדירויות שבועיות.
דרום ומרכז אמריקה ירשמו גידול של 7% בקיבולת : יושקו 3 טיסות שבועיות לברזיליה החל מ-31 למרץ 2014 , 4 טיסות שבועיות ללימה (פרו) החל מיוני 2014 במטוסי בואינג 777-300, שירות למונטבידאו (אורוגוואי) דרך בואנוס איירס שהושק בקיץ שעבר ויהפוך לשירות יומי ו-3 טיסות שבועיות לפנמה.
הקיבולת לאסיה תגדל בשיעור של 2.6% עם השקת 2 טיסות יומיות לטוקיו – האנדה המאפשרת טיסות המשך נוחות ליעדים ביפן ותמשיך בטיסה היומית לטוקיו נריטה. מטוס איירבוס A380 ימשיך לפעול בקו לשנחאי והחל מ-27 במאי ל-25 באוקטובר יופעל מטוס איירבוס A380 גם בקו להונג קונג.
בדרום מזרח אסיה, אייר פראנס תשיק טיסה יומית לג'קרטה כהמשך השירות לסינגפור ותוסיף תדרים לבנגקוק, סינגפור וקואלה לומפור.
לאחר עלייה חדה ב-2013 ליעדים ביבשת אפריקה, בקיץ 2014 תרשם ירידה של 1.3% בקיבולת . טיסה יומית לליברוויל תמשיך במתכונת הרגילה וסה"כ 10 טיסות שבועיות לאבידג'אן. התדירות הרביעית ליאונדה (קמרון) ממשיכה גם בקיץ הקרוב.
אייר פראנס תוסיף טיסה לפוינט נואר (קונגו) וסה"כ 6 טיסות שבועיות ותגדיל קיבולת לקינשאסה וברזוויל במטוסי איירבוס A340 שיחליפו את מטוס ה-A330.
באירופה, בה קצב הצמיחה נותר חלש תתאים אייר פראנס את טיסותיה ותדירויותיה על פי הביקוש. הקיבולת בסה"כ תקטן ב-2.3%.