Site icon IAS

אייר פראנס השיקה את סוויטת לה פרמייר

חברת התעופה אייר פראנס חשפה אתמול (ד') בתערוכה המתקיימת בשנחאי את הסוויטות החדשות – La Premi?re suite במטוסיה. הצבת הסוויטות תחל בספטמבר 2014 , ב-19 מטוסים מדגם בואינג 777-300.
 
יותר ממושב בלבד, סוויטה פרטית
4 סוויטות פרטיות המבטיחות נוחות ופרטיות אופטימלית יעמדו לשירות הלקוחות במטוסי הבואינג 777-300 של אייר פראנס. בכל סוויטה מסך מגע בגודל 24 אינץ', אחד הגדולים שנראו אי פעם במטוסים. סגירת הווילונות ישאירו את הנוסע בתחושת פרטיות בחלל גדול של 3 מטרים רבועים. הסוויטה הופכת בקלות לסלון, פינת עבודה או מיטה לבחירת הנוסע.
 
מיטה הראויה לבתי מלון יוקרתיים
חווית שיינה ייחודית במושב ההופך למיטה שטוחה באורך של למעלה מ-2 מטר וברוחב גדול של 77 ס"מ, לאחר שליפת המשענות. לבקשת הנוסע יניח צוות המטוס מזרן על המיטה בתוספת שמיכה וכרית איכותיים מכותנה.
 
עיצוב צרפתי
מיטב המעצבים (Priestmangoode)  עמלו במטרה להעניק בנוסף לנוחות גם עיצוב ברמה גבוהה. קירות דמוי עור, משענות עור מפנקות, בדים בגוונים מרגיעים ואלגנטיים. שילוב של נגיעות עץ ומתכת עם ירידה לפרטים הקטנים.
 
"La Premi?re suite, מייצגת בצורה הטובה ביותר מכל המוצרים החדשים של חברת אייר פראנס את מחויבותנו למצוינות", אמר פרדריק גאג'אי, יו"ר ומנכ"ל אייר פראנס.

https://www.youtube.com/watch?v=3yXVVOQ42R0

Exit mobile version