Site icon IAS

אייר סיישל מוסיפה טיסות לישראל בשעה שהאחרות מבטלות

למאוריציוס מגיעים במטוסי אייר סיישל. צילום שוש להב

בעוד חברות תעופה רבות מצמצמות או מבטלות את טיסותיהן לישראל בתקופה זו, אייר סיישל ממשיכה לפעול בקו הסדיר שלה לתל אביב, ואף מתגברת אותו. החברה פרסמה לוח טיסות מעודכן לאוקטובר, ומזמינה את הציבור הישראלי ליהנות מטיסה לאחד היעדים היפים בעולם.

במקום טיסה שבועית אחת, החברה תקיים באוקטובר 3 טיסות שבועיות מתל אביב לסיישל ובחזרה בתאריכים 15,16,17 ו-22,23,24 באוקטובר. כל הטיסות הן בשירות מלא הכולל ארוחות וכבודה ללא תוספת תשלום. הטיסות מסיישל לתל אביב  הן ישירות, והטיסות מתל אביב לסיישל כוללות עצירת תדלוק קצרה בנמל התעופה של אבו דאבי, במהלכה לא יורדים ממטוס. בכל התאריכים שצוינו נותרו עוד מקומות ספורים.

נוסעים ישראלים יכולים לטוס עם אייר סיישל גם לאי מאוריציוס, כאשר אחת הטיסות באוקטובר מאפשרת קונקשן קצר של שעה בלבד בנמל התעופה של סיישל.

אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של איי סיישל, הייתה אחת מחברות התעופה  הבינלאומיות הראשונות לחדש את טיסותיהן לישראל לאחר ה-7 באוקטובר אשתקד. החברה רואה בקהל הישראלי קהל אסטרגי חשוב, והראתה מחוייבות בלתי מתפשרת כלפיו בהתעקשותה להמשיך להפעיל את טיסותיה לארץ לאורך השנה האחרונה.

סיישל, קבוצת איים קסומה השוכנת באוקיינוס ההודי, היא יעד חלומי עבור מטיילים המחפשים חופשה בחיק הטבע. האיים מציעים חופים לבנים מרהיבים, מים צלולים ונקיים, טבע פראי ושמורות טבע ייחודיות, לצד תרבות עשירה ומטבח מקומי יוצא דופן. אייר סיישל גאה להוביל את הנוסעים הישראלים לאחת המדינות היפות בעולם, הידועה גם באהדתה לישראל. בחודש מאי השנה התקיימה תהלוכה ברחובות בירת סיישל, העיר ויקטוריה, בה הונפו זה לצד זה דגל סיישל ודגל ישראל.

התיירות הישראלית לסיישל תופסת מקום משמעותי ביותר במדינה. בשנת 2023 הגיעו 12,945 תיירים מישראל לסיישל, מה שמציב את ישראל במקום השלישי במספר התיירים לנפש לסיישל מבין כל מדינות העולם, ובמקום השמיני בעולם במספרים אבסולוטיים.

Exit mobile version