Site icon IAS

אייר ברלין – רבעון שלישי רווחי

אייר ברלין, חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, שיפרה באופן משמעותי את הרווח הנקי שלה לרבעון השלישי בהשוואה לשנה הקודמת. באותו הזמן, קיצצה את העלויות באמצעות תכנית הנקראת "Shape & Size", שתביא לשיפור כלכלי של 230 מיליון יורו השנה.

 

,Hartmut Mehdorn מנכ"ל אייר ברלין: " שיפרנו את התוצאות והצלחנו להגדיל את ההכנסות ולהפחית את העלויות באופן משמעותי. המסע לא הושלם אך אנחנו  במסלול הנכון. המטרה שלנו לחזור לרווחיות בשנה הקרובה".

 

ברבעון השלישי, חברת התעופה אייר ברלין הגדילה את הרווח הנקי ל-66.6 מיליון יורו, גידול של יותר מ-120% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי השתפר ב-4.5% ל- 101.2 מיליון יורו וההכנסות גדלו ב-1.4% לעומת 2011 ל- 1.395 מיליון יורו. נרשמה ירידה בקיבולת של 5.4% והניצולת גדלה ב-0.4 נקודות לרמה של 84.54%. ההון העצמי של החברה בסוף הרבעון השלישי הסתכם ב- 186.3 מיליון יורו.

 

תכנית ההתייעלות הנקראת "Shape & Size", הניבה חסכון של 70 מיליון יורו ושיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת התעופה  Etihad Airways  הכניסה לקופת החברה 50 מיליון יורו.

 

חברותה של אייר ברלין בברית התעופה וואן וורלד הובילו ליתרונות ולהסכמי קוד שר חדשים, כמו לדוגמא עם קבוצת אייר פראנס KLM שתאפשר להרחיב את קהל הלקוחות ברחבי העולם.

Exit mobile version