Site icon IAS

אייר אירופה השיקה טיסה ממדריד לאילת

שר התיירות יריב לוין ומנכ"ל גלובאליה ואייר אירופה, חאבייר הידאלגו בהשקה במדריד. צילום משרד התיירות

חברת התעופה הספרדית, אייר אירופה (AirEuropa), המפעילה טיסות ברחבי אירופה, צפון ודרום אמריקה, תפעיל בעונת החורף הקרובה טיסה שבועית לאילת, בסיוע משרד התיירות. הקו החדש ממשיך את המהלך שמוביל המשרד לעידוד חברות תעופה להפעיל קווים לאילת, באמצעות תמרוץ בהתאם לנוהל שפרסם המשרד. בכך מצטרפת אייר אירופה לחברות נוספות שכבר הכריזו על הפעלת קווים לאילת בחורף הקרוב, בהן ריינאייר וטראנסאוויה.

הטיסה הראשונה לאילת תצא מנמל התעופה בראחס (Barajas) שבמדריד ב-30 באוקטובר, כאשר הקו יפעל לאורך כל עונת החורף, עד 26 במרץ. לרגל השקת הקו החדש והחתימה על ההסכם, נערך אירוע במדריד בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין ומנכ"ל חברת גלובאליה ואייר אירופה חאבייר הידאלגו (Javier Hidalgo).

החברה תזכה במענק של משרד התיירות לפי נוהל אילת לקו חדש.

משרד התיירות פועל במסגרת תוכנית לפיתוח מוצר תיירותי מדברי במטרה לחזק את הנגב והערבה, ומעניק תמריצים לחברות התעופה, אשר מביאים לגידול במספר היעדים שמהם פועלים קווי טיסה ישירים לישראל. כך בעונת החורף 2017-2018 עלה מספר הטיסות הנוחתות בעובדה, מטיסות ספורות בשבוע, לפני מספר שנים – ללמעלה מ-50 טיסות שבועיות. בעונת החורף האחרונה נחתו באילת כ-145,000 תיירים, לעומת חורף 2016-2017 בו נחתו כ-78,000 תיירים ובעונת החורף של 2015-2016 נחתו באילת כ-50,000 תיירים.

באנר פרסומי לדוגמה לאילת. משרד התיירות יעלה בקמפיין גדול בספרד בשבוע הקרוב. צילום משרד התיירות

מסקר תיירות נכנסת שערך משרד התיירות עולה, כי התייר הספרדי שוהה בישראל בממוצע 8.5 לילות ומוציא 1,227 דולרים במהלך הביקור. כמו כן עולה מהסקר כי 70.5% מהמבקרים מספרד מזדהים כנוצרים, וכחמישית מכלל התיירים מספרד מצהירים כי הגיעו ארצה למטרות צליינות. 25.7% מהתיירים הספרדים הינם בני 25-34, 21.8% משתייכים לקבוצת הגיל 45-54, 16.4% הם בני 55-64, ו-15.9% הם בגילאי 35-44. המקומות הפופולאריים ביותר לביקור בקרב התיירים מספרד הם ירושלים (77.6%), תל-אביב-יפו (75.8%) ואזור ים המלח (51.7%).

השר לוין אמר: "ההישגים הגדולים והשיאים במספר התיירים שנחתו באילת בעונת החורף הקודמת, יחד עם ההודעה של אייר אירופה על פתיחת קו חדש לאילת – מראים שנוהל אילת אותו יזמנו, בשילוב קמפיין שיווק המוצר המדברי, מוכיח את עצמו. אילת היא עיר מאוד מיוחדת, המשלבת ים ומדבר ומציעה מזג אוויר נוח גם במהלך החורף ועל כן מאפשרת לתייר הספרדי יעד מצוין לחופשה במרחק של 4 שעות בלבד. אני סמוך ובטוח שמהלך זה יוביל לגידול נוסף בתיירות הנכנסת, ויביא אותנו לשיאים חדשים במספר התיירים הנכנסים לישראל".  שר התיירות הוסיף כי "ישראל היא יעד מצוין עבור תיירים בשל חיי הלילה התוססים, הקולינריה המשובחת והחופים הנהדרים שמאפשרים לתייר ליהנות מחופשה מצוינת".

גלובאליה שותפה לתחרות הסטארט-אפים הבינלאומית

Exit mobile version