Site icon IAS

אייר אירופה השיקה את קו הטיסות הסדירות מת"א למדריד

אייר אירופה, חברת התעופה מקבוצת "גלובליה" הספרדית השיקה היום (ב') את קו הטיסות הסדירות מתל אביב למדריד. החברה תפעיל 3 טיסות שבועיות בימים שני ,רביעי ושישי באמצעות מטוסים מסוג בואינג 737-800 בקיבולת של 180 מושבים.

המטוס של חברת אייר אירופה נחת בנתב"ג בשעה 14:30 והתקבל בטקס חגיגי אופיני של התזת זרנוקי מים. לרגל השקת קו הטיסות החדש הגיע מנהל המכירות הבינלאומי של החברה, אלברטו קלאדרה ( Alberto cladera) שציין את חשיבותו הרבה של הקו החדש במטרה להוביל נוסעים ישראלים לא רק למדריד אלא ליעדי המשך של החברה."אייר אירופה חברה בברית התעופה סקיי טים והצי מונה 42 מטוסים בגיל ממוצע  של שנתיים וחצי בלבד", הוסיף אלברטו קלאדרה.

לוח הזמנים של נחיתת המטוס במדריד, בשעה 20:45 , נועד לאפשר לנוסעים הישראלים טיסות המשך נוחות ליעדים נבחרים באמריקה הלטינית ביניהם: בואינוס איירס- ארגנטינה, מונטווידאו – אורוגוואי, סאו פאלו- ברזיל ולימה – פרו.
 
כמו כן הקו החדש יאפשר לנוסע הישראלי חיבור דרך מדריד לשאר רשת יעדי אייר אירופה בתוך ספרד, ליעדים באירופה, למיאמי וניו יורק בארה"ב וליעדים נוספים באמריקה הלטינית: מקסיקו סיטי וקנקון, הוואנה-  קובה, סנטה קרוז- בוליביה, סלבדור דה בהאיה – ברזיל, סנטיאגו דה צ'ילה ועוד…
 
גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, נציגת אייר אירופה בישראל, אמר בטקס כי הסיבות שגרמו לאייר אירופה להחליט להפעיל טיסות סדירות, היא העלייה במספר הנוסעים לספרד ולחצי האי האיברי וכמו כן גם לדרום וצפון אמריקה. "אנחנו משוכנעים שתנועת הנוסעים תלך ותגדל ואנו מקווים גם להגביר את תדירויות הטיסות. אנחנו מתחילים עם 3 טיסות שבועיות בתקווה שנגיע לטיסה יומית עם אפשרות להציע לנוסע הישראלי גם טיסת בוקר. לאחרונה הודיעה החברה כי תרכוש 14 מטוסי דרימליינר, בואינג 787 ,שיצטרפו לצי בשנה הבאה, הוסיף גדעון טהלר"
 
ניסים סגיס, סמנכ"ל והמנהל המסחרי של טל תעופה אמר :" אייר אירופה עושה עסקים בישראל מזה 5 או 6 שנים, ראתה כי טוב והחליטה להשיק את קו הטיסות הסדירות. הקהל הישראלי הבין שיש יעדים נוספים מעבר לאירופה ואמריקה, אנשים רוצים לגלות מקומות חדשים במחירים אטרקטיביים, מה שאייר אירופה יכולה להציע".

המטוס יצא חזרה למדריד בשעה 16:30 ואיתו חני ותמר מפ"ת שטסו לבואינוס איירס- ארגנטינה. הבנות החביבות הסבירו שבחרו לטוס בחברת התעופה אייר אירופה בשל המחיר הזול ביותר שמצאו , כ-1000 דולר.

Exit mobile version