Site icon IAS

אייר אינדיה שוב בדרך לברית סטאר אלייאנס

חודש תהליך קבלתה של חברת אייר אינדיה לברית התעופה סטאר אלייאנס  לאחר ישיבת הדירקטוריון של ברית התעופה שהתקיימה היום, יום ו', בווינה.

 

חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה החלה את ההכנות להצטרפותה בדצמבר 2007 שהופסק ביולי 2011 בהחלטה משותפת של חברת התעופה והנהלת ברית התעופה כדי לאפשר לחברת התעופה להתמקד במיזוג עם חברת אינדיאן איירליינס על פי החלטת ממשלת הודו. בעקבות המיזוג הוקמה חברת אחזקות בשם  National Aviation Company of India.

 

" ברית סטאר איירליינס החזיקה כל הזמן בדעה כי שוק התעופה ההודי הוא חשוב וחייב להיות מיוצג באופן מלא בברית סטאר אלייאנס.", אמר מארק שוואב, מנכ"ל סטאר אלייאנס."עם זאת  השינוי שחל בשוק התעופה המקומי בהודו בשנים האחרונות לא אפשר לחברת התעופה להיות חברה מן המניין בברית התעופה."

 

"שוק התעופה ההודי מראה כעת סימנים של התייצבות וחברת התעופה אייר אינדיה השלימה את המיזוג בהצלחה עם אינדיאן איירליינס. כעת,  היא בונה צי מטוסים חדש שיהווה את הבסיס לשיפור ברמת השירות. זו הסיבה שאנחנו מאמינים שהגיע הזמן לחדש את תהליך ההצטרפות.", הוסיף מארק.

 

"היום הוא יום היסטורי עבור שוק התעופה ההודי. ההחלטה לחדש את ההכנות תהיה מועילה לשני הצדדים ואנו אסירי תודה על התמיכה והעידוד של כל חברי ברית התעופה בהחלטה.", אמר נשיא ומנכ"ל אייר אינדיה.

Exit mobile version