Site icon IAS

אייר אינדיה צומחת בעקבות הצטרפותה לברית סטאר אלייאנס

חלפו רק כ-6 חודשים (יולי) מהצטרפותה של אייר אינדיה לברית התעופה סטאר אלייאנס והתוצאות לא אחרו להגיע.
 
Rohit Nandan, מנכ"ל ונשיא חברת התעופה אייר אינדיה אמר השבוע במהלך ביקורו הראשון בהודו של Mark Schwab ,מנכ"ל ברית סטאר אלייאנס, כי החברה רשמה עלייה של 33% במספר הנוסעים בטיסותיה המשותפות בברית סטאר אלייאנס. התוצאות החיוביות נצפו לא רק בנמלי התעופה של ניו דלהי ומומבאי אלא גם בנמלי תעופה אחרים כמו לונדון וניוארק.
 
בנוסף, מאז יולי נוסעים מתמידים בברית התעופה סטאר אלייאנס נצלו את היתרונות מהצטרפותה של חברת התעופה ההודית , 80 אלף חברים צברו מיילים בטיסות אייר אינדיה ו-20 אלף חברי אייר אינדיה צברו מיילים בטיסות החברות בברית התעופה.
 
אייר אינדיה מנסה כעת להגדיל עוד יותר את תנועת הנוסעים דרך נמלי התעופה של ניו דלהי ומומבאי ע"י שיתופי פעולה עם חברות התעופה החברות בברית סטאר אלייאנס.
 
Rohit Nandan, מנכ"ל אייר אינדיה ציין השבוע שנחתמו כבר הסכמי קוד שר עם חברת התעופה אייר קנדה ומזכר הבנות עם אוויאנקה ואווה אייר והמטרה להשלים עד חודש מרץ 2015 הסכמים עם חברות תעופה נוספות בברית סטאר אלייאנס." עם צי חזק וצעיר המונה 99 מטוסים מסוגים שונים כמו בואינג 787, 777 ואיירבוס מדגם A330 ו-A320 השמיים הם הגבול", אמר המנכ"ל.
 
"הודו, שוק התעופה המקומי החמישי בגודלו בעולם חיוני עבור ברית התעופה סטאר אלייאנס. צירופה של אייר אינדיה הביא ללקוחות הברית גישה נוספת ל-40 נמלי תעופה בהודו וצבירת מיילים ברשת עולמית של 18,500 טיסות יומיות, המשרתות 1,231 יעדים ב-193 מדינות", Mark Schwab ,מנכ"ל ברית סטאר אלייאנס.
 
תארו לעצמכם, היתרונות בהצטרפותה של חברת התעופה "אל על" לאחת מבריתות התעופה הגדולות בעולם, אני מאמין שגדולים מאוד. כל חברות התעופה השכנות לישראל כמו רויאל ג'ורדניאן- ירדן, איג'יפטאייר- מצרים ומידל איסט איירליינס חברות כבר בבריתות תעופה גלובליות. לעומתן,סיריאן איירליינס- הסורית, חברה בברית חברות התעופה הערביות (Arabesk ). לנו אין "ברית חברות התעופה הישראליות" ולצערנו, הסטטוס קוו לא ישנה את כללי המשחק עד לשינוי פוליטי משמעותי באזורינו.

Exit mobile version