Site icon IAS

אייר אינדיה מוסיפה טיסה שישית בקו ניו דלהי-תל אביב

אייר אינדיה מתגברת טיסות מתל אביב לניו דלהי. צילום Depositphotos

החל מלוח הקיץ הקרוב, ב-1 באפריל, תגדיל אייר אינדיה את תדירות הקו תל אביב- ניו דלהי ותוסיף טיסה נוספת ל-5 הטיסות הקיימות, ביום רביעי. אייר אינדיה החלה לטוס לישראל לפני שנתיים בתדירות של 3 טיסות שבועיות ובתוך שנתיים הכפילה את מספר הטיסות ל-6 טיסות שבועיות.

ההודעה על הטיסה השישית נמסרה על ידי שגריר הודו בישראל, שרי סנג'ייב קומאר סינגלה, לרגל חגיגות יום הרפובליקה בשגרירות הודו בישראל. השגריר צייץ בטוויטר כי: "ביום הרפובליקה ה-71 להודו, אנו שמחים לבשר כי אייר אינדיה תפעיל כעת 6 טיסות בשבוע החל מאפריל 2020 בקו תל אביב ניו דלהי. הטיסות בין הודו לישראל השפיעו על היחסים בין המדינות וסייעו להגביר את התנועה  העסקית בין שני הצדדים".

אייר אינדיה עשתה היסטוריה בכך שהפכה לחברת התעופה הראשונה שטסה לישראל מעל המרחב האווירי של ערב הסעודית במרץ 2018. האישור לטוס מעל למרחב האווירי הסעודי והעומאני מקצר את נתיב הטיסה בכמעט שעתיים ל- 5 שעות, ומקטין משמעותית את עלות כרטיס הטיסה.

מטוס אייר אינדיה. טווח יעדים רחב. צילום יח"צ

המנהל האזורי של אייר אינדיה בישראל, פאנקיי טיווארי, אמר: "טיסה זו תרמה להגדלת התנועה התיירותית אל הודו וממנה בצורה משמעותית. אייר אינדיה רשמה צמיחה מרשימה עם תפוסת מושבים ממוצעת של 80% לאורך השנה, ההופכת אותו לאחד הקווים האטרקטיביים ביותר לחברה. הקו הביא לשיאים חדשים בתיירים המגיעים לישראל".

אייר אינדיה הובילה 102,000 נוסעים בשנת 2019 לעומת 57,000 נוסעים בשנת 2018, עלייה של 79%. לכל החברות הגדולות בישראל כמו התעשייה האווירית, רפאל, אלביט מערכות, אמדוקס  ועוד יש הסכמים עם אייר אינדיה, בין היתר מאחר והיא מספקת קישוריות טובה כל היעדים המקומיים / הבינלאומיים המופעלים על ידי החברה. בכל טיסה מתל אביב כמעט 50% מהנוסעים ממשיכים מעבר לניו דלהי ליעדים מקומיים בתוך הודו ויעדים בינלאומיים כמו סינגפור, תאילנד, אוסטרליה, שנחאי, הונג קונג, סרי לנקה ונפאל.

כחברה ב-Star Alliance, אייר אינדיה מאפשרת לנוסעיה טווח יעדים רחב, הכרה גלובלית ושירות ישיר ל- 1300 שדות תעופה ב- 191 מדינות. החברה מפעילה את הטיסות לישראל במטוסי דרימליינר 787 עם שתי תצורות מחלקה – עסקים ותיירים. אייר אינדיה מיוצגת בישראל ע"י אופן סקיי.

Exit mobile version