Site icon IAS

איירופלוט:2 טיסות יומיות גם בתקופת החורף

אופן סקיי ,נציגת איירופלוט , חברת הלאום הרוסית בישראל,מודיעה על המשך טיסות ה – DOUBLE DAILY  בקו ת"א מוסקבה גם בלוח טיסותיה לחורף הקרוב.

 

ליוצאים בטיסת הצהריים היומית מת'א  SU502/3 המתבצעת במטוס רחב גוף – A330 מציעה  טיסות המשך ל- 36 יעדים בתוך רוסיה  וליעדים בינלאומיים כגון יעדי סין: בייג'ין ושנגחאי, במחירים אטרקטיביים ביותר עם טיסות המשך מעולות של כשעתיים ורבע המתנה הן בהלוך והן בחזור.

 

הטיסה היומית השנייה SU504/5 המתבצעת במטוסי איירבוס  A319/320/321/330 חדישים ומודרניים תמשיך להמריא מת'א בשעה 01:20 ותנחת בשדה התעופה (Sheremetyevo (SVO שבמוסקבה בשעת בוקר מוקדמת המאפשרת טיסות המשך עם חיבורים מעולים למבחר יעדים בינלאומיים עם דגש ליעדים בצפון אמריקה ובארה'ב כגון: ניו יורק (2 טיסות יומיות),וושינגטון, מיאמי ולוס אנגל'ס.

 

טיסת הלילה תמשיך לתת מענה מצוין הן לאנשיי העסקים המעוניינים להתחיל את יום עבודתם במוסקבה מוקדם ככל האפשר א חיבורים לטיסות המשך ליעדים נוספים והן לנוסעים הבודדים/קבוצות שמעדיפים את ההגעה המוקדמת בבוקר עם אפשרות חזרה לישראל בערב או בצהריים לפי בחירתם.

 

צי המטוסים של איירופלוט מונה כיום 137 מטוסים ונחשב לאחד המודרניים והצעירים בין חברות התעופה בעולם כאשר ממוצע הגיל של המטוסים בשירות החברה עומד על כ – 5 שנים.

 

איירופלוט מציעה מחירים תחרותיים ואטרקטיביים לכול היעדים אליה היא מקיימת טיסות.

לדוגמא: מוסקבה – החל מ $303 , ניו יורק החל מ- 817$ (לחודש נובמבר כולל כל המיסים).

 

משנת 2006 איירופלוט הינה חברה ב- SKY TEAM,ברית התעופה השנייה בגודלה בעולם.

 

נמל התעופה הראשי של החברה (HUB) הוא שדה התעופה Sheremetyevo -SVO שבמוסקבה,שדה חדיש ומודרני שטרמינל D שלו נפתח בשנת 2009 ודרכו איירופלוט מפעילה טיסות ל- 122 יעדים ב- 52 מדינות ברחביי העולם (36 יעדים בתוך רוסיה עצמה).

 

בקבוצת איירופלוט מספר חברות תעופה נוספות  וביניהם חברות Donavia-D9  

ו – Rossiya -FV  הטסות מ/ל ת"א.

 

החברה מפעילה באמצעות Donavia   שלוש טיסות ישירות בשבוע מת"א לרוסטוב .

 

Rossiya שנרכשה לאחרונה ע"י איירופלוט, היא חברת התעופה הגדולה ביותר בצפון מערב רוסיה ונמל הבית שלה הוא שדה התעופה פולקובו שבסנט פטרסבורג LED

החברה מפעילה 4 טיסות ישירות בשבוע לסנט פטרסבורג (LED). הטיסות מ/ל ת"א מתבצעות במטוסי איירבס  A-321 , מאה חמישים וששה מקומות) או בואינג 767-300 (כ- 304 מקומות).

 

ניתן לשלב את היעדים מוסקבה וסנט פטרסבורג או להיפך כולל טיסת פנים תחת הקוד של איירופלוט SU ולטוס מת"א למוסקבה עם חזרה ישירה מסנט פטרסבורג לת"א או להיפך.

Exit mobile version