Site icon IAS

איירבוס מתכננת להתקין דרגשי שינה לנוסעים בתאי המטען

איירבוס מתכננת להתקין דרגשי שינה לנוסעים בתאי המטען. צילום יחצ

בהודעה לעיתונות שפרסמה איירבוס, יצרנית המטוסים האירופית, אתמול (ג') נמסר, כי בשותפות עם חברת Zodiac Aerospace היא מתכננת לבנות תאים המיועדים לדרגשי שינה לנוסעים שיותקנו בתאי המטען בבטן המטוס. לדבריה, הכוונה היא לקבל אישור רשמי של רשויות התעופה עד 2020 עם ההתקנה הראשונה שתבוצע במטוס A330.

לדברי איירבוס, דרגשי שינה לנוסעים בתאי המטען של המטוס, יספקו לחברות הזדמנויות חדשות למתן שירותים נוספים לנוסעים. הבידול שיווצר בין אלה שיאפשרו זאת לבין אחרים שלא יאפשרו יוסיף ערך מוסף לפעילותן המסחרית של המתקינים.

איירבוס ציינה עוד, כי דרגשי השינה בתאי המטען יהיו ניתנים להחלפה בקלות במכולות המטען הרגילות, כאשר חברות התעופה ירצו לשנות את תצורת הנוסעים לתצורת מטענים בכל עת שיחצפו בכך. כל זאת בגלל שתאי דרגשי השינה יותקנו מעל מערכת הטעינה של מכולות המטענים במטוס, ולכן היא לא תפגע מהם.

ג'ף פינר (Geoff Pinner), ראש תוכנית תאי הנוסעים והמטען באיירבוס, אמר: "גישה זו לטיסה אווירית היא צעד נוסף לקראת נוחות הנוסעים. "כבר קיבלנו משוב חיובי מאוד מחברות תעופה אחדות על הדוגמאות הראשונות שלנו. אנו שמחים לשתף פעולה עם Zodiac Aerospace בפרויקט זה אשר יציג חוויית נוסעים חדשה ויוסיף ערך מוסף עבור חברות תעופה".

כריסטוף ברנארדיני (Christophe Bernardini), מנכ"ל Zodiac Aerospace Cabin Branch אמר: "אנו שמחים לעבוד עם איירבוס על פרויקט חדשני זה, אשר מחזק את המומחיות שלנו במתן פתרונות לתאי המטען. חווית נוסעים משופרת היא כיום מרכיב מפתח של בבידול בין חברות תעופה".

Exit mobile version