Site icon IAS

אייסלנדאייר: חברה חדשה בארגון חברות התעופה למען אירופה

אייסלנדאייר, חברת התעופה הלאומית של איסלנד, שבסיסה בקפלוויק, מצטרפת לארגון חברות התעופה למען אירופה  Airlines for Europe – A4E )). מספר החברות בארגון רושמת גידול והיא נחשבת כיום לארגון התעופה הגדול באירופה. לאחרונה גם אייר בלטיק הצטרפה לארגון.

איסלנד נחשבת לרכזת תעופה, בשל מיקומה הגיאוגרפי בין יבשת אירופה לאמריקה, ומציעה רשת נתיבי טיסה בינלאומיים מנמל התעופה הבינלאומי של  קפלוויק.

"אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ארגון חברות התעופה למען אירופה  במספר נושאים המשפיעים על פעילות שוק התעופה שלנו. אנו צרכים לרכז את מאמצינו כדי להקטין את העלויות התפעוליות בנמלי התעופה של השוק האירופי המאוחד ויחד נהיה חזקים יותר", אמר Birkir Holm Gudnason, מנכ"ל אייסלנדאייר.

" ארגון חברות התעופה למען אירופה, רשם הצלחות בשבועות האחרונים עם הצטרפותן של חברות חדשות. החברות בארגון שלנו מאפשרות ניידות לקהל הנוסעים, צמיחה כלכלית ויצירת מקומות עבודה", הוסיף   Thomas Reynaert מנכ"ל A4E.

אודות ארגון חברות התעופה למען אירופה

ארגון התעופה הגדול באירופה, שבסיסו נמצא בבריסל ונוסד בינואר 2016. הארגון כולל את אייסלנדאייר, איגיאן איירליינס, אייר בלטיק, אייר פראנס – KLM , פינאייר, איזי גט, קבוצת IAG (בריטיש איירווייס, איבריה, וולינג איירליינס), קבוצת לופטהנזה, נורוויג'ן אייר שאטל, ריינאייר, TAP , Jet2.com,  וולוטאה. מטיסים כ-550 מיליון נוסעים בשנה באמצעות 2700 מטוסים, 70% מכלל הטיסות באירופה, עם מחזור שנתי שלמעלה מ-100 מיליארד  אירו.

Exit mobile version