Site icon IAS

אייגיאן איירליינס ואולימפיק אייר, טובים השניים ..

אייגיאן איירליינס ואולימפיק אייר (שנרכשה על ידה), רשמו יחד עליה בשיעור  של 12% בתנועת הנוסעים בחודש ינואר השנה בהשוואה לינואר אשתקד. כ-522 אלף נוסעים, 57 אלף נוסעים יותר מאשתקד.

 

בתנועה הבינלאומית מאתונה ומסלוניקי , רשמו שתי החברות עליה של 9%, כ- 178 אלף נוסעים שטסו בשתי החברות.

 

הנהלת החברה המאוחדת מסרה, כי הסיבות לעלייה במספרי הנוסעים הן בעיקר צעדים שנעשו בשנה שעברה להגברת התנועה הבינלאומית ובעיקר לנמלי תעופה כמו ז'נווה, קייב, ורשה ופראג, וכן חידוש טיסות ליעדים מסורתיים של אייגיאן כמו מוסקבה, מדריד ובריסל.

 

גם בתנועה הפנים-ארצית של שתי חברות התעופה נרשמה עליה לראשונה  מזה ארבע שנים: עליה של 18% בתנועה הפנים-ארצי מאתונה, 271 אלף נוסעים, ועליה של 41% מסלוניקי, 23 אלף נוסעים.

 

בעקבות רכישת אולימפיק אייר, נקטה הנהלת החברה המאוחדת מדיניות תעריפים חדשה, והתוצאות היו עליה מרשימה בתנועה האווירית משתי הערים הגדולות ביוון ליעדי נופש במדינה, בעיקר איי יוון.

 

מנכ"ל אייגיאן איירליינס ואולימפיק אייר, דמיטריס גיאורגיאניס, אמר: "שיתוף הפעולה והסינרגיה שהושגה במערך שתי חברות התעופה, וכן מערך המחירים מנובמבר 2013, הכולל מחיר מינימום לטיסה ,12 יורו + דמי נמל , תרמו בצורה משמעותית לתוצאות האלו. מי שמרוויח  הם הנוסעים שהשכילו להזמין טיסות מוקדם. חשוב וחיוני לכלכלת יוון לשפר את מצבו של ענף התיירות, ולהשגת מטרה זו יש ליזום פעולות משותפות".

 

Exit mobile version