Site icon IAS

איטה איירווייז מציגה טרקלין ילדים ויותר מ-1.6 מיליון נוסעים מתמידים

איטה איירווייס חנכה את מועדון פנטזיה לילדים. צילום מדף הפייסבוק של החברה

איטה איירווייז (ITA Airways) חנכה אתמול (ה-21 בדצמבר) את טרקלין פנטזיה (Fantasia Lounge), המיועד לילדים ללא ליווי הורים בטרמינל 1 של נמל התעופה רומא פיומיצ'ינו. באירוע החגיגי השתתפו צמרת החברה, אורחים ועיתונאים.

טרקלין פנטזיה עוצב על ידי חברת המיתוג FutureBrand, גודלו 120 מ"ר והוא ממוקם באזור הצ'ק אין של טרמינל 1, לפני ביקורת אבטחת הנמל. שמיים וים הם המוטיבים המתמזגים ליצירת חלל בצבע כחול כצבע חברת התעופה. בנוסף, ישנם איורים המשדרים אווירה נינוחה וחלומית. האלמנט המרכזי הוא כדור פורח מוקף בנישות בצורת אשנבים.

הילדים המבקרים בטרקלין יזכו לקבל ספר טיסה, שימסרו אותו לקפטן ברגע ההגעה למטוס. הקפטן ירשום בספר את כל המידע הטכני על הטיסה (מספר טיסה, יעד, זמן טיסה, סוג המטוס) ויחתום. הספר ישמש את הילדים בכל פעם שהם יטוסו באיטה איירווייז ובסוף הטיסה העשירית הם יזכו גם לקבל תעודת טייס ג'וניור.

אחד המאפיינים של הטרקלין הוא הספרייה המכילה למעלה מ-200 ספרים מסדרת Feltrinelli Kids ו- Gribaudo המיועד לגילאי 5 עד 15, בנוסף לאטלסים, אנציקלופדיות ועוד. צעצועים של חברת Quercetti עומדים לשירות הילדים.

"אני שמח להיות כאן היום כדי לחנוך את טרקלין פנטזיה, האחרון מבין חמשת טרקלינים שנפתחו באיטליה תוך שנתיים, מאז תחילת הפעילות של חברת התעופה שלנו. הטרקלין החדש הזה המוקדש לנוסעים צעירים הנוסעים ללא ליווי. במהלך השנה, 13,000 משפחות בחרו לטוס באיטה אירווייז. ונוסעים צעירים הם מקור לגאווה גדולה עבורנו", אמר אנדריאה בנאסי (Andrea Benassi), מנכ"ל איטה איירווייז.

הכניסה לטרקלין מתבצעת בהזמנת השירות מראש, בטלפון  936090 800 , דרכו ניתן להזמין את הטיסה, להנפיק את כרטיס העלייה למטוס ולקבל מידע נוסף. הטרקלין פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 05:30 ועד 22:00.

מבט על העיצוב הפנימי של מועדון פנטזיה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של החברה

Volare, תוכנית הנאמנות של ITA Airways, חוגגת למעלה מ-1.6 מיליון חברים

תוכנית הנאמנות של איטה איירווייז הושקה במרץ 2022 והמשיכה לצמוח במהלך השנתיים הראשונות שלה. לתוכנית למעלה מ-20 שותפויות מסחריות ו-7 חברות תעופה שותפות. לאחרונה ערכה החברה מפגש לנוסעים המתמידים שלה בניו יורק לרגל ציון למעלה מ-1.6 חברים ברחבי העולם. צפון אמריקה הוא השוק הבינלאומי המוביל של החברה עם שיעור גדילה של 60% במונחים של נוסעים בשנת 2023 ולתוכנית Volare המונה כ-9% מהחברים הזרים שלה. סך הכול 40% מהחברים הם בינלאומיים. לתוכנית 4 מועדונים: Club Smart, Club Plus, Club Premium ו- Club Executive.

איטה איירווייז מפעילה כיום 43 טיסות שבועיות הלוך ושוב לצפון אמריקה ל-6 יעדים: ניו יורק, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, וושינגטון וסן פרנסיסקו. בעונת החורף הנוכחית ITA Airways טסה ל-52 יעדים, כולל 17 מקומיים, 23 בינלאומיים, ו-12 בין יבשתיים. באפריל, ITA Airways תשיק את הטיסה הישירה לשיקגו ובמאי תציע טיסה חדשה ישירה לטורונטו שבקנדה.

מטוס איירבוס A350 של איטה איירווייז בטיסה מסן פרנסיסקו לרומא. צילום יח"צ
Exit mobile version