Site icon IAS

איזי ג'ט תרשום ב- 2015 רווחים גדולים מהצפוי

איזי ג'ט, חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל, צופה רווחים גבוהים יותר ותפוסת שיא בשנה שתסתיים ב-30 בספטמבר, 2015. התפוסה בחודש אוגוסט 2015 עמדה על 94.4 אחוזים, שיא של כל הזמנים שמציגה החברה. במהלך החודש טסו עם איזי ג'ט 7.06 מיליון נוסעים, שיא עבור החברה וזהו החודש השני ברציפות בו מספר הטסים בחברה עובר את השבעה מיליון.

איזי ג'ט הציגה בחודש אוגוסט ובתחזיותיה לספטמבר, ביצועים כלכליים גבוהים מהצפוי, הנתמכים ביוזמות בתחומי הדיגיטל ובשיפור ההכנסות, גידול של כ-6 אחוזים בקיבולת הנוסעים בטיסות ליעדים קרובים, בייחוד ליעדי נופש בחופי בריטניה.

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול: "הנתונים מראים את החוזק של איזי ג'ט שמתמקדת בנוסע, ובצירוף הייחודי והמנצח של רשת נתיבים המחברת את נמלי התעופה המובילים באירופה, מחירים השווים לכל נפש, שירות ידידותי וחידושים בתחום הדיגיטלי מהמובילים בתעשייה".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה בו פועלת איזי ג'ט. איזי ג'ט טסה בלמעלה מ- 750 נתיבי אוויר בין 130נמלי תעופה ב- 33 מדינות. הצי של איזי ג'ט מונה למעלה מ- 200 מטוסים.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. איזי ג'ט משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מירבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים. משמעות הדבר היא שפליטת כמות הפחמן דו חמצני ביחס לנוסע פחותה ב 22% מהכמות הנפלטת מכל חברת תעופה סדירה אחרת.

 

 

Exit mobile version