Site icon IAS

איזי ג'ט תפתח בסיסים חדשים במילאנו לינאטה ורומא פיומיצ'ינו

איזי ג'ט מקבלת את המטוס ה-400 בהמבורג, גרמניה. צילום איזי ג'ט

בסוף חודש נובמבר הנציבות האירופית נתנה אישור סופי למיזוג ITA AirwaysLufthansa על פי ההסכם שנחתם בחודש יולי השנה, לפיו לופטהנזה תרכוש 41% ממניות חברת ITA Airways.

כפתרון לחששות הנציבות האירופית לגבי מונופול ITA Airways ו-Lufthansa בקווי תעופה קצרי טווח, אושר לאיזי ג'ט להרחיב את רשת הטווחים הקצרים שלה באיטליה, ולפתוח שני בסיסים חדשים בנמל התעופה לינטה במילאנו ובנמל התעופה פיומיצ'ינו ברומא, החל מעונת האביב הקרובה. 8 מטוסים יהיו בשני נמלי התעופה, מה שיהפוך את איטליה לשוק השני בגודלו של החברה עם יותר מ-21 מיליון לקוחות מידי שנה. המהלך ייצור כ-300 משרות בשני הבסיסים.

איזי ג'ט תוכל להציע מגוון רחב יותר של יעדים ותעריפים נוחים לאנשים הנוסעים אל ומתוך שתי הערים באיטליה. החל מאביב 2025, איזי ג'ט תבסס סך של 38 מטוסים באיטליה בארבעת הבסיסים שלה: מילאנו מלפנסה, מילאנו לינאטה, רומא פיומיצ'ינו ונאפולי. בסך הכל, היא תפעל אל ומתוך 20 שדות תעופה איטלקיים, ותטיס יותר מ-20 מיליון נוסעים אל ומתוך איטליה מדי שנה.

מילאנו מלפנסה תמשיך להיות בליבה של הרשת האירופית והאיטלקית של איזי ג'ט, כשהיא הבסיס הגדול ביותר שלה ביבשת אירופה, שם היא חגגה לאחרונה את אבן הדרך החשובה של 100 מיליון נוסעים שהוטסו אל ומתוך הבסיס מאז תחילת פעילותו בשנת 1998. ב-26 השנים האחרונות, איזי ג'ט הטיסה יותר מ-210 מיליון נוסעים אל ומתוך איטליה.

קנטון ג'רוויס, המנכ"ל הנכנס של איזי ג'ט, אמר: "אזי ג'ט אושרה כנותנת פתרון לקווים קצרים במילאנו ורומא. זה יבטיח כי השוק האיטלקי יישאר תחרותי. איזי ג'ט יכולה כעת להציע מגוון רחב יותר של יעדים ותעריפים נמוכים לצרכנים האיטלקים, כאשר אלה שטסים אל ומלינאטה ומרומא ייהנו משירותים חדשים החל מהאביב הקרוב ואילך. מהלך זה גם מאשר את תפקידה המרכזי של חברת התעופה איזי ג'ט בשוק האיטלקי, ומספק הזדמנות להשקעות מתמשכות, משרות נוספות וצמיחה."

Exit mobile version