Site icon IAS

איזי ג'ט שוקלת להוסיף טיסה נוספת בקו למנצ'סטר

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, שוקלת הוספת טיסה שבועית שלישית בקו ת"א-מנצ'סטר, הפועל כעת במתכונת של שתי טיסות בשבוע בימים שני וחמישי. קו זה זוכה לאהדה רבה על-ידי הלקוחות.

המנהלת המסחרית של איזי ג'ט בריטניה, הגב' אלי גייוורד, דיברה שלשום בכנס של לשכת המסחר בריטניה ישראל במנצ'סטר, על ביקושים גדולים מאוד בקו זה. "אנו שמחים לשקול הוספת טיסה בקו ת"א-מנצ'סטר, הודות לפופולאריות הרבה שהוא זוכה לה", אמרה. היא הוסיפה ש"כמו כן, איזי ג'ט בוחנת אפשרויות פעולה בנמל התעופה תמנע על שם אילן רמון, המוקם בימים אלה, ושאמור להחליף את נמלי התעופה באילת ובעובדה".

גיוורד סיפרה לנוכחים שהפרעות ברחבי אירופה כמו מזג אוויר חריג ושביתת פקחי הטיסה בצרפת, הופכים את הקיץ הזה למאתגר במיוחד עבור איזי ג'ט, המחזיקה בצי של למעלה מ- 250 מטוסים המטיסים למעלה מ- 70 מיליון נוסעים בשנה לאורך- 800 נתיבים.

איזי ג'ט מפעילה 34 טיסות שבועיות בין ישראל לשמונה ערים באירופה.

"אחד האתגרים הגדולים שלנו בנמל התעופה בן גוריון הוא שנוסעים נאלצים לעשות צ'ק אין בטרמינל 1 ואז מוסעים באוטובוס לטרמינל 3, משם ממריאים". היא הוסיפה שמשלחת מטעם איזי ג'ט אמורה להיפגש בקרוב עם מנהלי שדה התעופה כדי לדון בנושא זה. "התנאים שבטרמינל הנוכחי אינם מקובלים והנושא נמצא בסדר עדיפויות גבוה מבחינתנו". 

Exit mobile version