Site icon IAS

איזי ג'ט: פאם קלארק נבחרה כשגרירת גיוס עובדים מעל לגיל 45

פאם קלארק, שגרירת גיוס של עובדים מעל גיל 45 באיזי ג'ט. צילום יח"צ

חברת התעופה איזי ג'ט מינתה את העובדת וחברת צוות המטוס הותיקה ביותר, פאם קלארק, הידועה כ"ננה פאם" כשגרירת גיוס של עובדים מעל גיל 45. "ננה פאם" היא סבתא, ובקרוב תהפוך לסבתא רבא. פאם טסה במהלך הקריירה שלה ביותר מ-4,500 טיסות ושירתה כ- 800,000 נוסעים לאורך 20 שנה.

היוזמה של איזי ג'ט לעודד בני 45+ להצטרף לחברה כחברי צוות, מתבססת על קמפיין הגיוס המוצלח שלה שהביא לעלייה של 10% באנשי צוות מעל גיל 45 ועלייה של 160% מעל גיל 60 מאז 2022. זה היה בטיסה של איזי ג'ט למדריד לפני 20 שנה, שהספרית לשעבר פאם קלארק ראתה מודעת גיוס וקיבלה השראה להגשים את חלום ילדותה להיות אשת צוות מטוס. את החלום הגשימה בגיל 53.

פאם יודעת לספר שכשהופיעה ליום ההכשרה הראשון שלה, היא חששה מאוד שגילה יבלוט בין העמיתים הצעירים. אולם החששות התבדו והיא מצאה את עצמה מתקבלת בברכה על ידי כולם, מה שהוביל לקריירה משגשגת ארוכת שנים.

פאם כעת תסייע לאיזי ג'ט לעודד אנשים מעל גיל 45 ללכת בעקבות החלומות שלהם ולהצטרף לאנשי צוות המטוס. היוזמה החדשה למנות את פאם לשגרירת גיוס, היא חלק מקמפיין רחב יותר ומחויבותה של חברת התעופה לגיוס מגוון. מאז השקת הקמפיין בשנה שעברה חלה עליה של 10% בבקשות מצד בני ובנות 45+ להצטרף לעבודה כחברי צוות מטוס.

פאם, שחגגה את האירוע עם עוגה בצורת מטוס איזי ג'ט כשדמותה מתנוססת מעל למטוס, אמרה: "העצה שלי למי שמעל גיל 45 וחושבים להגיש מועמדות להיות חברי צוות באיזי ג'ט – לעשות זאת. כשהגשתי מועמדות לתפקיד לפני 20 שנה, ידעתי שיש חשיבות רבה לגיל ולנסיון שלי ושיש לי הרבה מה להציע".

ג'יין סטורם, מנהלת משאבי אנוש באיזיג'ט אמרה: "באיזי ג'ט אנחנו שמים את האנשים בלב כל העשייה. אנו גאים שיש לנו את פאם בצוות שלנו. אנו מעודדים אנשים מכל הגילאים, שחולקים את התשוקה שלנו, להצטרף לצוות. אנו מקווים שפאם, שעוד מעט חוגגת יום הולדת 73, תהווה השראה לאנשים נוספים בני 45+ להצטרף אלינו".

פאם קלארק, שגרירת גיוס של עובדים מעל גיל 45 באיזי ג'ט. צילום יח"צ

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא הטיסה 69 מיליון נוסעים בשנת 2022 – 9.5 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 16מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והצטרפה למירוץ אפס פליטת פחמן (נט-זירו) שנתמך על ידי האו"ם מנובמבר 2021. איזי ג'ט פרסמה לאחרונה את מפת הדרכים שלה לאפס פליטת פחמן עד 2050, תוך התמקדות בטכנולוגיה חדשה ושאיפה אולטימטיבית להשיג פליטת פחמן אפסית בכל צי המטוסים שלה. איזי ג'ט עובדת בשיתוף פעולה עם חברות כמו איירבוס, רולס רוייס, GKN Aerospace,ו- Cranfield Aerospace להשגת היעדים שלה בתחום פליטת הפחמן. מפת הדרכים כוללת קומבינציה של חידוש צי המטוסים, יעילות תפעולית, מודרניזציה של המרחב האווירי, דלק תעופה בר קיימא וטכנולוגיה להסרת פחמן.  בנוסף, התוכנית כוללת יעד ביניים להפחתת פליטת הפחמן של 35% עד 2035.

מאז שנת 2000, על פני תקופה של 20 שנה, חברת התעופה כבר הפחיתה את פליטת הפחמן שלה לנוסע לק"מ בשליש באמצעות המשך חידוש צי, יעילות מבצעית ושאיפה למלא את כלל המושבים במטוסים שלה.

חדשנות היא ב-DNA של איזי ג'ט – מאז שהושקה לפני למעלה מ-25 שנה, איזי ג'ט שינתה את הדרך שבה אנשים טסים והיא ממשיכה להוביל את התעשייה בחידושים דיגיטליים, אינטרנטיים, הנדסיים ותפעוליים כדי להפוך את הטיסה לקלה ובמחיר משתלם עבור הנוסעים שלה.

איזי ג'ט מפעילה טיסות מישראל ליעדים: לונדון, אמסטרדם, מילאנו, פריז, בזל, ברלין, מנצ'סטר, ניס, ברלין וז'נבה.

Exit mobile version