Site icon IAS

איזי ג?ט עסקים

חברת התעופה איזי ג'ט , הודיעה היום כי במהלך 12 החודשים שחלפו עד מרץ 2014, הטיסה 12 מיליון נוסעים למטרת עסקים. לאור הנתון הנוכחי, אחד מכל חמישה נוסעים באיזי ג'ט, עושה זאת למטרת עסקים. 62 מיליון איש טסים באיזי ג'ט מדי שנה. מספר הטסים למטרות עסקים גדל ב-44 אחוזים משנת 2010.

 

במהלך שנת 2013 איזי ג'ט המשיכה לפתח את מבחר מוצריה עבור הטסים למטרת עסקים בהציעה להם תעריף "הכל כלול" המצטרף ל"תעריף הגמיש" הפופולארי ובידוק ביטחוני מהיר במרבית נמלי התעופה הגדולים. כמו כן, איזי ג'ט המשיכה לחתום עסקאות עם חברות נסיעות ועם ארגונים גדולים במגזרים הפרטי והציבורי.

 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול:

"הגידול במספר הנוסעים למטרת עסקים הטסים באיזי ג'ט מצביע על הצלחת האסטרטגיה בה נקטנו בשנת 2010, במטרה להגדיל את האטרקטיביות שלנו בפני קהל הנוסעים העסקיים. מגוון שיפורים, בהם מקומות ישיבה שמורים, תעריף "הכל כלול" ובידוק בטחוני מזורז שיחקו תפקיד חשוב במשיכת קהל גדול יותר של טסים למטרת עסקים ובזכייה בנתח גדול יותר של השוק התאגידי".

 

"ההאטה הכלכלית והקיצוץ בהוצאות עודדו נוסעים למטרת עסקים להתנסות באיזי ג'ט ומשעשו כך, רובם המכריע נטה להישאר עימנו בשל חוויית הטיסה והתמורה הגבוהה שאנו נותנים לכספם. 95 אחוזים מהטסים למטרת עסקים אומרים כי יטוסו עימנו שוב, מה שמוכיח כי התמקדות החברות בטיסות בעלות תמורה מצוינת הינה עובדה קיימת".

 

 "ניתן לראות בגידול במספר הנוסעים למטרת עסקים סממן מעודד שמלמד כי מספר מדינות, בהן בריטניה, מתחילות לחזור למצב של צמיחה כלכלית.

 

"הצירוף המנצח של איזי ג'ט, הכולל את הרשת הרחבה ביותר של יעדי עסקים יחד עם מחירים נמוכים ושירות ידידותי, מבטיח כי נוכל להרחיב את נתח השוק שלנו במגזר זה".

 

בחודש האחרון איזי ג'ט זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר ליעדים קרובים, בטקס פרסי תעשיית התיירות, אשר עם חבר השופטים שלו נמנו מומחים בתעשייה וסוכני נסיעות תאגידים.

 

איזי ג'ט הינה מבין חברות הלואו-קוסט הראשונות להציע את שירותיה לסוכני נסיעות למטרת עסקים באמצעות מערכת ההפצה העולמיתGDS. השותפויות שאיזי ג'ט בנתה במערכת ההפצה העולמית אפשרו לה להגדיל את נוכחותה בשוק הנסיעות למטרות עסקים. החברה גם חתמה בשנתיים האחרונות על מספר גדול של חוזים עם תאגידים.

 

בשנה שעברה איזי ג'ט השיקה תעריף "הכל כלול" לנוסעים התאגידים ועבור סוכני נסיעות המחפשים לבצע עסקאות בשלב אחד מהיר. עלות הכרטיס, בתמורה נהדרת למחיר, משלבת שירותים שחשובים לסוכן התאגידי, דוגמת בחירת כבודה ומושב במטוס. תעריף "הכל כלול" החדש אפשרי רק דרך מערכת ההפצה העולמית ומערכות הזמנה אחרות המחוברות אל מערכת המידע של איזי ג'ט.

 

Exit mobile version