Site icon IAS

איזי ג?ט נרתמת לעזרת ילדי הפיליפינים

חברת התעופה איזי ג'ט מודיעה על  שיתוף פעולה עם ארגון  יוניסף (UNICEF) במטרה לסייע לכ- 4 מיליון ילדים שנפגעו מההרס שנגרם על ידי הטייפון הייאן בפיליפינים.

 

איזי ג'ט, במסגרת היוזמה "שינוי לתמיד", תאסוף תרומות מנוסעיה בכ- 7000 הטיסות שהיא מפעילה מדי שבוע ברחבי הרשת הפאן-אירופית שלה, הכוללת מעלה מ- 600 נתיבים לאורך יותר מ- 33 מדינות.

 

הכסף שייתרם יסייע ליוניסף לספק מים נקיים, מזון ותרופות מצילות חיים לילדי הפיליפינים.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה והמזרח התיכון, אמר:

 

"כחברת התעופה הרביעית בגודלה באירופה, אנו נמצאים בעמדה חשובה לסייע לאנשים שנפגעו על ידי הטייפון הייאן. מראות ההרס בפיליפינים נגעו ללבנו ולכן החלטנו להכריז על קריאת החירום בשיתוף עם יוניסף. כדי להניע את היוזמה איזי ג'ט תרמה בעצמה סכום ראשוני של 25,000 אירו. אנו מקווים שהתמיכה שלנו, יחד עם נדיבות הנוסעים, יסייעו לעשות את ההבדל עבור הקהילות שנפגעו".

 

דיוויד בול,מנהל בכיר ביוניסף, אמר:

"אנחנו אסירי תודה לאיזי ג'ט עבור התמיכה הכספית שלה, שהיא קריטית לסיוע שאנו מעניקים לילדים ומשפחותיהם שחייהם נהרסו בעקבות הטייפון. רבים מאזרחי הפיליפינים איבדו הכל והם זקוקים בדחיפות למים נקיים, מקלט והגנה מפני תת-תזונה ומחלות. התרומות מאיזי ג'ט ומנוסעיה, יסייעו לנו להגביר את תגובת החירום שלנו ולספק אמצעים חיוניים לאלו שזקוקים נואשות לעזרתנו".

 

איסוף התרומות במטוסים הוא חלק משותפות רחבה יותר – "שינוי לתמיד" בין איזי ג'ט ויוניסף, שמאז יולי 2012 הניבה כבר למעלה מ- 2.5 מיליון אירו שנתרמו לילדים על-ידי נוסעים עבור עבודתו מצילת החיים של הארגון. נכון לעכשיו איזי ג'ט היא השותפה שגייסה את סכום התרומות הגבוה ביותר עבור יוזמת "שינוי לתמיד".

 

Exit mobile version