Site icon IAS

איזי ג'ט מתבססת בצרפת ב-2020 ותפתח שבעה קווים חדשים

מטוס איזיג'ט צילום יח"צ

בשנת 2020 תציב איזי ג'ט  (EasyJet) שני מטוסים נוספים בצרפת ותפתח שבעה קווים חדשים – ארבעה מבורדו, שניים מטולוז ואחד מניס – במסגרת תוכניות ההתרחבות של חברת הלואו-קוסט הבריטית בשוק הצרפתי.

מבורדו תציע איזי ג'ט טיסות עונתיות לאג'אקו, פיגארי ואולביה ושירות לאורך כל השנה לפורטאוונטורה. חברת התעופה פתחה את בסיס בורדו במרץ 2018 וכעת היא מוסיפה בו מטוס איירבוס A320 חמישי. זאת אחרי שהוסיפה לא מכבר קישור לנמל התעופה אורלי שבפריז, ממנו מתבצעות טיסות המשך ארוכות-טווח באמצעות חברת התעופה קורסייר (Corsair) וחברת La Compagnie, שמציעה מטוס שכולו מושבי עסקים. הנוסעים רוכשים את הטיסה וטיסת ההמשך באתר האינטרנט של החברה.

בורדו בצרפת. הבסיס של איזי ג'ט בה מתרחב. צילום Depositphotos

צי המטוסים של איזי ג'ט בצרפת מונה 41 מטוסי איירבוס, 1,700 עובדים ויותר מ-300 מסלולים הפועלים לצרפת וממנה, כך נמסר מחברת התעופה.

פונה ללקוחות הפנאי והעסקים כאחד

מבסיס טולוז שלה, הנוסעים יוכלו לטוס כל השנה ל- Rennes ול-Cagliari שבסרדיניה בעונת הקיץ. המוביל מתכנן גם להוסיף טיסה בין ניס למינורקה שבספרד החל מקיץ 2020.

לדברי מנהל איזי ג'ט בצרפת, פרנסואה בקצ'טה, "בשנת 2020 נמשיך לחזק את הקשרים בין האזורים הצרפתיים לאירופה עם רשת הפונה ללקוחות פנאי ועסקים, ולעודד את הכלכלה המקומית ביצירת יותר מ-70 משרות  בבסיסים האזוריים שלנו".

בישראל נמצאת איזי ג'ט במקום הרביעי בקרב החברות הפעילות בנתב"ג (אחרי אל על, וויזאייר וטורקיש איירליינס) ובחודשים ינואר-נובמבר 2019 הטיסה מיליון נוסעים לישראל וממנה – עליה של 15.7% לעומת אותה התקופה אשתקד.

Exit mobile version