Site icon IAS

איזי ג'ט משיקה את "ספר המסע לנוסע הצעיר"

למעלה מ-700,000 משפחות יטוסו הקיץ עם איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה. על מנת להפוך את הטיסה לחוויה עוד יותר מלהיבה עבור הקטנטנים, חברת התעופה השיקה את "ספר המסע לנוסע הצעיר".

הספר מכיל עובדות משעשעות בענייני טיסה, מידע אודות חלוצי התעופה ופירוט מסע מלא, הכולל את מספר הטיסה, מסלולה, אורכה וכן מקום בספר בו קברניט המטוס יכול לחתום לילדים, כדי להפוך את טיסה לחוויה משעשעת עבורם.

הטסים  הצעירים יוזמנו למסור את "ספר המסע לנוסע הצעיר" לצוות המטוס, על מנת שהקברניט יחתום במקום המיועד לכך. בטיסות מסוימות, לאחר הנחיתה ביעד,  אף ייתכן שהילדים יוזמנו לתא הטייס.

ספר המסע מיועד לילדים בכל הגילאים, הוא כתוב בשפה האנגלית, וניתן לקבל אותו מצוות מהדיילים בטיסות היוצאות מנמלי התעופה גאטוויק ולוטון, אשר בלונדון.

קפטן בריאן טיירל, ראש מערך התעופה באיזי ג'ט:

"מדי שנה, למעלה משתי מיליון משפחות טסות עם איזי ג'ט ואנחנו מבינים שלפעמים להעסיק את הילדים ולשעשע אותם בגובה 30,000 רגל, זו עלולה להיות משימה לא קלה עבור ההורים ובשל כך, אנחנו רוצים להפוך את הטיסה עם הילדים לקלה ככל האפשר.

"אנו הולכים לקראת משפחות כדי להפוך את הנסיעה שלהן לקלה ונוחה, בהן האפשרות להעלות למטוס פרטי ציוד חיוניים, כמו מושב או מנשא לתינוק ללא תשלום נוסף. הטייסים ואנשי הצוות שלנו אוהבים לפגוש את הנוסעים הצעירים ולהפוך את חווית הטיסה שלהם לשמחה ומלהיבה עד כמה שניתן.

"אנחנו מקווים שהנוסעים הצעירים שלנו ייהנו מתיעוד הטיסה שלהם ב"ספר המסע לנוסע הצעיר" וכי הוא יסב להם הנאה רבה בקיץ הזה".

מטרתה של איזי ג'ט היא להפוך את הטיסה לקלה ומהנה לכלל נוסעיה, ויש לה גם הצעות ייחודיות עבור משפחות, עליהן ניתן לקרוא באתר החברה.

משפחות יכולות לשאת איתן שני פריטים נוספים של מטען יד. פירוש הדבר הוא כי הורים אינן צריכים לדאוג בכל הנוגע למנשאים או מושבי תינוק. ההורים יכולים לשאת איתם את המנשא עד לשער היציאה (גייט) ומשפחות עם ילדים צעירים יכולות לעלות למטוס מוקדם יותר.

המטוסים של איזי ג'ט ידידותיים למשפחות וכוללים גם שולחנות החתלה מתקפלים. חברת התעופה גם תומכת בהנקה, ומבטיחה שכל האימהות יחושו בנוח להניק את תינוקן במטוס בכל זמן נתון.

איזי ג'ט קשובה לטעמם של הנוסעים הצעירים ומציעה להם שקיות חטיפים אשר מכילות לא רק מבחר של חטיפים בריאים כגון פירות, צימוקים ועוגיות בננה, אלא גם משעשעת אותם עם קופסת "עידן הקרח" הכוללת משחקים, תמונות לצביעה וסט עפרונות לצביעה. לילי וגוליבר, הדובונים האהובים של איזי ג'ט, ניתנים לרכישה בכל טיסה. מדי שנה נמכרים 20,000 בובות בדמותם במהלך הטיסות.

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט טסה למספר גדול יותר של יעדים פופולאריים באירופה, מכל חברת תעופה אחרת. החברה מטיסה למעלה מ- 78 מיליון נוסעים מדי שנה, מתוכם כ-12 מיליון טסים למטרות עסקים. לחברה צי של למעלה מ- 270 מטוסים הטסים בלמעלה מ- 880 נתיבים בין 140 נמלי תעופה ב- 31 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-9 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מירבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה שירות מישראל, עוד בנובמבר 2009 עם הקו הראשון בין תל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. מאז החברה הרחיבה את פעילותה בישראל והפכה להיות לאחת מחברות התעופה המובילות בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא מטיסה למעלה מ- 700,000 נוסעים בשנה בקווים מישראל ואליה.

כיום החברה מפעילה קווים בין תל אביב ל- 11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי. 

Exit mobile version