Site icon IAS

איזי ג'ט מרחיבה את שירות "איזי ג'ט עולמי"

נמל התעופה שארל דה גול בפאריס. צילום עירית רוזנבלום

נמל התעופה שארל דה גול בפאריז. הראה גידול של 4.3% בשנה שעברה. צילום עירית רוזנבלום

חברת הלואו-קוסט איזי ג'ט הודיעה כי היא מרחיבה את שירות "איזי ג'ט עולמי" והוא יהיה זמין בנמלי התעופה טגל שבברלין, מרקו פולו שבוונציה, סכיפהול באמסטרדם, שארל דה גול בפריז ואורלי וכן אינברנס ואדינבורו שבסקוטלנד.

המשמעות היא, שיחד עם טיסות ההמשך שכבר הוכרזו דרך נמלי התעופה גטוויק שבלונדון ומלפנסה במילאנו, 53 מיליון לקוחות החברה יוכל להזמין טיסות המשך עם השותפות העסקיות ועם טיסות איזי ג'ט נוספות, דרך פורטל ההזמנות הדיגיטלי של איזי ג'ט.השותפות החדשות למיזם הן תומאס קוק, לה שמפיין וקורסאייר.

ההסכמים שכבר הוכרזו בין איזי ג'ט לחברות ווסטג'ט ונורוויג'ן, מאפשרים לחברות להציע טיסות ארוכות-טווח בנמלי התעופה הגדולים של אירופה. נורוויג'ן תרחיב את טיסות ההמשך בשבועות הקרובים מנמלי התעופה שארל דה גול בפריס ואורלי וכן מסכיפהול שבאמסטרדם.

ג'ון לנדגרן, מנכ"ל איזי ג'ט אמר: "אנו שמחים להכריז על הרחבת המיזם שלנו 'איזי ג'ט עולמי' לנמל התעופה טגל שבברלין, החל מקיץ 2018 והלאה. התווספות טגל, יחד עם נמלי התעופה האחרים שברשת, משמעותה שלקוחות איזי ג'ט יוכלו להתחבר לטיסות המשך של חברות תעופה נוספות. אנו שמחים על ההיענות הרבה והרצון של נמלי תעופה וחברות תעופה נוספים להרחיב את השירות העולמי, כך שמתאפשר לנו להגיע לטווח רחב יותר של לקוחות הטסים ברחבי אירופה. איזי ג'ט תמשיך להרחיב את איזי ג'ט עולמי ותשתף פעולה עם חברות תעופה נוספות במהלך 2018.  אנו במגעים מתקדמים עם חברות תעופה נוספות ביניהן חברות מהמזרח הרחוק והמזרח התיכון וכמו כן, אנו מתכוונים להרחיב את השירות לנמלי תעופה נוספים ברחבי אירופה".

מטוס איירבוס של חברת איזי ג'ט (צילום: יחסי ציבור)

גישה לפלח שוק של 70 מיליון לקוחות

איזי ג'ט עולמי הוא שירות טיסות המשך הראשון מסוגו המוצע על ידי חברת תעופה לטיסות מוזלות אירופית. חברות התעופה המסורתיות מציעות טיסות המשך באמצעות מנגנונים סבוכים ויקרים והסכמי קוד-שייר. השירות של איזי ג'ט עולמי מתנהל דרך מרכז דיגיטלי וירטואלי.

החברה מחזיקה בעמדה מובילה ברבים מנמלי התעופה הגדולים באירופה והיא טסה לאורך יותר מ-100 הנתיבים המרכזיים באירופה. עובדה זו הופכת את החברה לשותפה מאוד אטרקטיבית בטיסות קצרות בתוך אירופה. איזי ג'ט עולמי פותח בפני החברה גישה לפלח שוק המונה 70 מיליון לקוחות.

כל הקישוריות הזו התאפשרה על גבי הטכנולוגיה של השותפה של איזי ג'ט Dohop, אשר הפלטפורמה החדשנית שלה מאפשרת ללקוחות איזי ג'ט להזמין טיסות המשך באתר easyJet.com. איזי ג'ט עולמי מאפשר ללקוחות החברה להתחבר גם לטיסות המשך של איזי ג'ט באמצעות נמלי תעופה שותפים.

בחברה מציינים כי שילוב טיסות ההמשך באיזי ג'ט עולמי אינו משפיע על הדיוק בטיסותיה, על המשאבים או על המודל העסקי. החברה לא תעכב טיסות למען נוסעים בטיסות המשך. איזי ג'ט עולמי מחויב בשעתיים וחצי מרווח מינימאלי בין טיסות, מה שמאפשר לנוסעים זמן די והותר לעבור בין טיסות או טרמינלים. באם הנוסע מחמיץ את טיסת ההמשך הוא יועבר לטיסה הזמינה הבאה.

איזי ג'ט מטיסה למעלה מ-81 מיליון נוסעים מדי שנה כש-13 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לחברה צי של למעלה מ- 280 מטוסים הטסים ביותר מ- 890 נתיבים בין 140 נמלי תעופה ב-31 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 15 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

Exit mobile version