Site icon IAS

איזי ג'ט מציעה שירות צ'ק אין עצמי לכבודת היד

איזי ג'ט, חברת הלאו קוסט הבריטית, משיקה שירות חדש: צ'ק אין עצמי לכבודת היד "Hands Free". השירות החדש יאפשר לנוסעים לבצע צ'ק אין לכבודת היד בעמדת ה- Bag Drop (העמדה בה מבצעים צ'ק אין למזוודות), והיא תקבל תיוג מועדף, כך שהנוסעים שבחרו בשירות יזכו לקבלת הכבודה מיד עם נחיתתם.

במחיר של 4 ליש"ט לנוסע יחיד, או 10 ליש"ט לקבוצה באותה טיסה, איזי ג'ט מאפשרת לנוסעיה מסלול רגוע, כך שהם משוחררים מלשאת את מטען היד שלהם בשדה התעופה או לעמדות הבידוק הביטחוני. מטען היד בצ'ק אין עצמי, יהיה בין המטענים הראשונים שיימסרו בעת הנחיתה.

נוסעים שרכשו את השירות יקבלו מיכלי פלסטיק קטנים בהם יוכלו לאחסן את הפריטים ההכרחיים עבורם כדי שיהיו זמינים עבורם במהלך הטיסה, והם יוכלו כמובן גם לשאת עמם כל פריט שקנו בדיוטי פרי. נוסעים שרכשו את השירות יקבלו גם עדיפות בעלייה למטוס, והם יוכלו לעלות מיד אחרי נוסעים שרכשו את שירות "ספידי בורדינג" המאפשר עדיפות בעלייה למטוס.

איזי ג'ט השיקה את שירות  Hands Free בצרפת באביב האחרון והוא נחל הצלחה רבה, עם למעלה מ- 9000 נוסעים שבחרו בשירות תוך 4 שבועות בלבד. כתוצאה מכך איזי ג'ט החליטה להרחיב את השירות לכלל הרשת שלה, למעט בנמל התעופה גטוויק שבלונדון.

כחברת התעופה המובילה באירופה, איזי ג'ט טסה ל- 31 ארצות, עם צי שלמעלה מ 270 מטוסים ב- 880 נתיבים. איזי ג'ט פועלת ללא לאות להבטיח לנוסעיה טיסה נעימה ורגועה במחירים נמוכים.

סופי דקרס, מנהלת אזור בריטניה וישראל באיזי ג'ט, אמרה: "קיבלנו תגובות נהדרות מצד הלקוחות לשירות Hands Free, ואנו בטוחים שמי שניסה את השירות לעולם לא ירצה יותר לסחוב את כבודת היד שלו בשדה התעופה. לצד המחירים הנמוכים ושירות הלקוחות הידידותי, לקוחותינו אומרים לנו שהחוויה בשדה התעופה מאוד חשובה להם והיא חלק בלתי נפרד מחוויית הטיסה שלהם".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, מציעה שילוב ייחודי ומנצח של יעדים, וגישה לנמלי התעופה המרכזיים באירופה. החברה מקפידה על שירות מעולה במחירים השווים לכל כיס.

איזי ג'ט טסה למספר גדול יותר של יעדים פופולאריים באירופה, מכל חברת תעופה אחרת. החברה מטיסה למעלה מ- 78 מיליון נוסעים מדי שנה, מתוכם כ-12 מיליון טסים למטרות עסקים. לחברה צי של למעלה מ- 270 מטוסים הטסים בלמעלה מ- 880 נתיבים בין 140 נמלי תעופה ב- 31 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-9 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מירבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה שירות מישראל, עוד בנובמבר 2009 עם הקו הראשון בין תל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. מאז החברה הרחיבה את פעילותה בישראל והפכה להיות לאחת מחברות התעופה המובילות בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא מטיסה למעלה מ- 700,000 נוסעים בשנה בקווים מישראל ואליה.

כיום החברה מפעילה קווים בין תל אביב ל- 11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי.

 

Exit mobile version