Site icon IAS

איזי ג'ט מודיעה: מבצע עד 20% הנחה על 1.7 מיליון מושבים

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"ץ

איזי ג'ט, הודיעה היום על BIG ORAGE SALE, עם הנחות של עד 20% בלמעלה מ-1.7 מיליון מושבים. התעריפים המוזלים זמינים באלפי טיסות איזי ג'ט בין ה-18 בספטמבר 2023 ל-20 במרץ 2023 ליותר מ-120 יעדים אליהם טסה החברה באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. הטיסות זמינות באתר החברה: easyJet.com.

איזי ג'ט מפעילה טיסות מישראל ליעדים: לונדון, אמסטרדם, מילאנו, פריז, בזל, ברלין, מנצ'סטר, ניס, וז'נבה.

אלי גייוורד, מנהלת איזי ג'ט בריטניה אמרה: "אנחנו שמחים להשיק היום את המבצע הכתום הגדול שלנו כדי שלקוחות יוכלו לנצל את ההנחות על למעלה ממיליון מושבים ולהזמין טיסות במחיר מציאה".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי. איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא הטיסה 69 מיליון נוסעים בשנת 2022 – 9.5 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 150 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 16מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והצטרפה למרוץ אפס פליטת פחמן (נט-זירו) שנתמך על ידי האו"ם מנובמבר 2021. איזי ג'ט פרסמה לאחרונה את מפת הדרכים שלה לאפס פליטת פחמן עד 2050, תוך התמקדות בטכנולוגיה חדשה ושאיפה אולטימטיבית להשיג פליטת פחמן אפסית בכל צי המטוסים שלה. איזי ג'ט עובדת בשיתוף פעולה עם חברות כמו איירבוס, רולס רוייס, GKN Aerospace,ו- Cranfield Aerospace להשגת היעדים שלה בתחום פליטת הפחמן. מפת הדרכים כוללת קומבינציה של חידוש צי המטוסים, יעילות תפעולית, מודרניזציה של המרחב האווירי, דלק תעופה בר קיימא וטכנולוגיה להסרת פחמן.  בנוסף, התוכנית כוללת יעד ביניים להפחתת פליטת הפחמן של 35% עד 2035.

מאז שנת 2000, על פני תקופה של 20 שנה, חברת התעופה כבר הפחיתה את פליטת הפחמן שלה לנוסע לק"מ בשליש באמצעות המשך חידוש צי, יעילות מבצעית ושאיפה למלא את כלל המושבים במטוסים שלה.

חדשנות היא ב-DNA של איזי ג'ט – מאז שהושקה לפני למעלה מ-25 שנה, איזי ג'ט שינתה את הדרך שבה אנשים טסים והיא ממשיכה להוביל את התעשייה בחידושים דיגיטליים, אינטרנטיים, הנדסיים ותפעוליים כדי להפוך את הטיסה לקלה ובמחיר משתלם עבור הנוסעים שלה.

Exit mobile version