Site icon IAS

איזי ג'ט: מהו סוד ההצלחה ?

מרגע נחיתתה של איזי ג'ט ב-2009 ועד היום הטיסה חברת הלאו קוסט הבריטית מישראל ואליה למעלה ממיליון נוסעים ו- 342 אלף נוסעים בשנה החולפת. גידול מרשים לכל הדעות בהשוואה לחברות תעופה אחרות וותיקות ממנה בישראל.

 

באיזי ג'ט צופים להגדיל השנה את פעילות החברה בישראל בשיעור של 50% לעומת השנה שעברה ומאמינים שמעל 540 אלף נוסעים יטוסו בחברה לישראל וממנה ב-34 טיסות שבועיות:  לוטון (11), מנצ'סטר (2), באזל (4), ז'נבה (5), ברלין (4), מילאנו (3), רומא (2) ושלוש טיסות שבועיות אשר יחלו ב-1 באפריל 2014 מגאטוויק.

 

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה שהגיע אתמול (ג') לישראל לרגל טיסת הבכורה לברלין אמר:" משמח אותי מאוד כי מיליון נוסעים בחרו לטוס לתל אביב עם איזי ג'ט מאז התחלנו את פעילותנו בישראל בשנת 2009. משמעות הרחבת הפעילות שלנו, היא שתל אביב כעת מחוברת טוב יותר לערים החשובות באירופה וביכולתם של הנוסעים ליהנות מהמחירים הנוחים והשירות האדיב של איזי ג'ט".

 

לשאלתי מהו סוד ההצלחה של איזי ג'ט אמר יו איטקן כי מדובר בשילוב של דברים: פעילות אינטרנטית מסיבית, ידידותית לגולש ויעילה ביותר בכל שלבי ההזמנה מבלי צורך להתחיל הכל מחדש מרגע ההתנתקות והחזרה לאתר. מחירים אטרקטיביים ומתן אפשרות בחירה רחבה לנוסע, חיסכון בעמלות סוכנים, כוח עבודה מצומצם יחסית לחברת תעופה המפעילה למעלה מ-200 מטוסים והאנגר "הג'ינג'י" המפורסם בו יושבים כל עובדי החברה זה לצד זה ביעילות מופלאה.

 

יו איטקן ציין עוד שבאיזי ג'ט לא מופתעים מהתוצאות המצוינות של החברה בישראל הודות לסקרים נרחבים ועבודה יסודית שעורכים בחברה לפני כל פתיחת יעד. העובדות מדברות בעד עצמן בישראל ויעדים אחרים בעולם שנראו ביזארים עבורם, לדוגמא רוסיה, שם קוצרת החברה הצלחה גדולה למרות האזהרות לכישלון חרוץ מצד מומחים בשוק התיירות הרוסי.

  

מדובר בפוטנציאל של  דור חדש וצעיר של נוסעים ובחברת לאו קוסט יעילה  שלמדה להטיס מיליוני נוסעים  בדיוק מבצעי של 78% עם שהייה מינימאלית של 27 דקות בנמלי התעופה ( בנתב"ג 55 דקות) וכיבוש של יעדים בזה אחר זה, לאחד מ-26 הבסיסים של החברה הפזורים באירופה בלבד.

 

יעדים נוספים לטיסות מישראל הם עדיין בגדר ניחוש בלבד והיעד פריס שבו חשקה איזי ג'ט נדחה בשלב זה בגלל החלטת הרגולטורים בצרפת להעניק את זכויות הטיס לטראנסאוויה, חברת הלאו קוסט ההולנדית, חלק מתאגיד קבוצת אייר פראנס – KLM .

Exit mobile version