Site icon IAS

איזי ג?ט למען ילדי יוניסף

בשבוע הבא תחל איזי ג'ט, את מבצע "שינוי לתמיד" שמטרתו לגייס מימון חיוני לתמיכה בארגון יוניסף ((UNICEF, במאבקו העולמי נגד מחלת הפוליו, הגורמת לנכויות ועלולה להיות קטלנית.

 

במשך שלושת חודשי הקיץ הקרובים, כל הנוסעים הטסים באיזי ג'ט, יוכלו לתרום את הכסף הקטן והמטבע הזר שאין בכוונתם להשתמש בו ליוניסף, במטרה לסייע לילדים.

 

כל תרומה בסך 99 סנט (פחות מ-5 שקלים) – יכולה להעניק לשלושה ילדים חיסון לכל החיים מפני מחלת הפוליו, שהינה מחלה מדבקת מאוד ויכולה לגרום לשיתוק ואפילו למוות.

 

קרולין מקול, מנכ"ל איזי ג'ט: "הנוסעים שלנו תרמו בנדיבות רבה במבצעי ההתרמה הקודמים שערכנו למען יוניסף. עד כה הצלחנו לגייס למעלה מ-3.73 מיליון יורו ואנו בטוחים כי המגבית הנוכחית עליה הכרזנו  תסייע ליוניסף לחסן ילדים נוספים נגד מחלת הפוליו ותעודד את נוסעינו לתרום שוב עבור מטרה נעלה זו".

 

עם כ- 19 מיליון נוסעים הצפויים לטוס עם איזי ג'ט בעונת הקיץ הקרובה, מתוכם כ- 139,000 בקווים לישראל וממנה, חברת התעופה ויוניסף פונות לנוסעים בקריאה נרגשת לתרום ככל שביכולתם להצלת חיי ילדים.

 

קרולין גילו, מנהלת גיוס תרומות מחברות ביוניסף: "פוליו נמנית על קומץ המחלות אשר יוניסף מאמינה כי ניתן למגר בדורנו, אולם ההתפרצויות שנרשמו במדינות בהן המחלה לא הייתה קיימת, מראות כי לפנינו כברת דרך ארוכה להגן על מיליוני ילדים בסיכון".

 

"בעלות נמוכה מאוד ניתן להגן על ילד מפני המחלה, שעלולה לגרום לו לנכות לכל חייו. בקיץ הקרוב, אנו מצפים לתמיכתה המתמשכת ורבת הערך של שותפתנו, איזי ג'ט ושל נוסעיה, בסיוע ליוניסף באספקת חיסוני פוליו לילדים הפגיעים ביותר".

 

בעוד שתפוצתה של מחלת הפוליו פחתה בשנים האחרונות באופן ניכר- מ-125 מדינות נגועות ב-2008 ל-3 מדינות בלבד (ניגריה, אפגניסטן ופקיסטן), כיום התפרצות מחודשת בשבע מדינות** בהן סוריה, הובילו את ארגון הבריאות העולמי להכריז על 'מצב חירום בעל ממדים בינלאומיים' ולהתחיל במסעות חיסון במזרח התיכון, במטרה להגיע לציבור של 23 מיליון ילדים.

 

הנוסעים יכולים לתרום למגבית הקיץ של שינוי לתמיד החל מה-1 ביולי ועד ה-30 בספטמבר, ברשת הכלל אירופאית של חברת התעופה, הכוללת למעלה מ-600 נתיבים ביותר מ-30 מדינות.

 

השותפות שינוי לתמיד בין איזי ג'ט ליוניסף גייסה 3.73 מיליון יורו מאז הושקה ביולי 2012. בכך התאפשר ליוניסף לחסן 4 מיליון אימהות וילדים נגד מחלות מסכנות חיים במערב ומרכז אפריקה, כמו גם להגן על 2 מיליון ילדים מפני מחלת הפוליו. איזי ג'ט תמכה גם במגביות החירום של יוניסף בסוריה ובפיליפינים.

 

* בסכום של 33 סנט (מיורו) ניתן לרכוש שלושה חיסוני פוליו המעניקים לילד חיסוניות לכל חייו מפני המחלה.

 

** ישנן שבע מדינות בהן מחלת הפוליו רושמת התפרצות מחודשת: סוריה, גינאה המשוונית, אתיופיה, עיראק, ישראל, סומליה וקמרון.

 

 

Exit mobile version