Site icon IAS

איזי ג'ט חונכת בסיס חדש בברמינגהם והתשיעי בבריטניה

איזי ג'ט חונכת את הבסיס החדש בברמינגהם. צילום החברה

איזי ג'ט (easyJet) חנכה את הבסיס החדש שלה בבריטניה, בנמל התעופה של ברמינגהם, הבסיס התשיעי של חברת התעופה בבריטניה והבסיס החדש הראשון בבריטניה מזה יותר מעשור, שייצר 140 משרות ישירות לטייסים ואנשי צוות בבריטניה ויתמוך בכ- 1200 מקומות עבודה עקיפים נוספים. 3 מטוסים חדשים יוצבו בבסיס החדש.

השנה איזי ג'ט תפעיל יותר טיסות בבריטניה מאי פעם, עם יותר מ-57 מיליון מושבים למכירה, עלייה של כ-10% בהשוואה לשנה שעברה המונעת מביקוש צרכני חזק לטיסות באיזי ג'ט. הצמיחה של חברת התעופה אמורה להימשך עם הצטרפות מטוסים נוספים לצי בשנה הבאה.

83% מהתושבים באנגליה ובוויילס גרים במרחק שעתיים נסיעה מנמל התעופה של ברמינגהם והרוב המשמעותי (89%) של התנועה בנמל התעופה של ברמינגהם יהיה לצורכי פנאי. איזי ג'ט היא חברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה ופתיחת הבסיס כבר שילשה את חלקה של חברת התעופה בשוק הפנאי בברמינגהם הקיץ בהשוואה לשנה שעברה.

עם טיסות ישירות בין ברמינגהם לנמלי התעופה העיקריים של ערים באירופה, כולל אמסטרדם, ז'נבה, פריז שארל דה גול וברלין ברנדנבורג, הבסיס החדש ישרת גם מיליוני נוסעים עסקיים שחברת התעופה מובילה לבריטניה וממנה מדי שנה.

הטיסות לברמינגהם וממנה אמורות לשאת כמות גבוהה של לקוחות באמצעות איזי ג'ט הולידיס (easyJet Holidays) ליעדים כמו מיורקה, דלמאן, אנטליה, שארם א-שייח' ותוניסיה בקיץ הקרוב.

יוהאן לונדגרן (Johan Lundgren), מנכ"ל איזי ג'ט, אמר: "אנחנו נרגשים לפתוח את הבסיס החדש שלנו בבריטניה בברמינגהם, לספק יותר מבחר, תחרות וטיסות, כמו גם לתמוך ביותר מ-1200 משרות באזור. בסיס זה מאפשר לנו לנצל את ההזדמנות של הביקוש החזק הקיים הן לנסיעות פנאי והן לנסיעות עסקים, כמו גם להגדיל עוד יותר את חלקנו בשוק החבילות לחופשות".

איזי ג'ט כבר משרתת יעדים מקומיים מרכזיים ומסלולים בינלאומיים מברמינגהם ליעדי חוף ועיר פופולריים כמו אמסטרדם, ז'נבה, מילאנו, נאפולי, ליסבון, פארו ופלמה דה מיורקה. הוספת מטוסים נוספים בשדה התעופה מאפשרת לחברת התעופה להרחיב עוד יותר את הרשת שלה מברמינגהם עם קווים חדשים שיתבררו כפופולריים בקרב לקוחות שטסים מהעיר השנייה בגודלה בבריטניה, עבור נופשים ונוסעים עסקיים כאחד.

איזי ג'ט היא חברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה ומעסיקה כיום למעלה מעשרת אלפים עובדים ברחבי אנגליה, סקוטלנד וצפון אירלנד. לחברת התעופה יש כעת תשעה בסיסים בבריטניה בלונדון גטוויק, לונדון לוטון, בריסטול, מנצ'סטר, ליברפול, גלזגו, אדינבורו ובלפסט וכעת, ברמינגהם.

איזי ג'ט נוסדה בבריטניה והשיקה פעילות מנמל התעופה לוטון בלונדון לפני כמעט 30 שנה ומאז הטיסה למעלה מ-800 מיליון לקוחות לבריטניה וממנה וכעת היא משרתת 21 שדות תעופה בבריטניה המציעים 536 קווים מבריטניה ל-137 יעדים ב-29 מדינות ברחבי אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.

Exit mobile version