Site icon IAS

איזי ג'ט חוגגת את יום האהבה בשירה

לרגל חג האהבה (וולנטיין דיי), איזי ג'ט מכריזה על תחרות שבה היא תאתגר את נוסעיה בכתיבת שירים. השירים ייכתבו על שקיות ההקאה, הנמצאות בכיס שמושבי המטוסים.

ההשראה לתחרות התקבלה מנוסעים העושים שימוש בשקיות ההקאה לכתיבת שירי אהבה, ומשאירים אותן בכיסי המושבים, כך שיימצאו על ידי הנוסעים בטיסה הבאה. למשל, על טיסה מפריס ללונדון, מצא צוות המטוס שקית הקאה עליה היה כתוב בצרפתית ואנגלית, מכתב שהביע סימפטיה לכל אחד ואחת שנזקקים להשתמש בשקית זו למטרתה.

התחרות שנפתחת היום (1 בפברואר) תימשך עד לסוף החודש והיא נתמכת על ידי הנתונים, שבידי איזי ג'ט,  שחושפים ש 29% מהחברים במועדון הנוסעים של איזי ג'ט נמצאים ביחסים מרוחקים וכ- 250000 זוגות צפויים לטוס לחופשה רומנטית במהלך האביב.

דייזי גודווין תשמש שופטת בתחרות. גודווין כתבה שמונה אנתולוגיות שירים שהפכו לרבי מכר וכן כתבה את הדרמה עטורת הפרסים "ויקטוריה".

כל שנדרש לעשות כדי להיכנס לתחרות הוא לכתוב שיר על שקית ההקאה (הנמצאת בכיס המושב) ואז לשתף בטוויטר או באינסטגרם עם @easyJet וההאש טג #LoveSickSonnets. לאחר ששיתפו ביצירתם, הנוסעים יכולים לקחת אותה איתם.

הזוכה בתחרות שתסתיים ב- 28 בפברואר בחצות, יזכה/תזכה בשני כרטיסי טיסה לכל יעד אליו טסה החברה (התאריכים כפופים לאישור החברה). החברה תיצור קשר ישיר עם הזוכה ותודיע לו/לה על זכייתו/זכייתה. 

Exit mobile version