Site icon IAS

איזי ג?ט: הזמנות לקבוצות "המחיר הכולל"

איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה בבריטניה, משיקה היום את שירות "המחיר הכולל" לטובת תאגידים וסוכנים שמחפשים דרך נוחה ופשוטה להזמנת טיסות של איזי ג'ט לקבוצות.

 

באמצעות "המחיר הכולל" ניתן להזמין כמקשה אחת שירותים החשובים למזמינים לקבוצות, כמו בחירת מזוודה ומושב, וזאת עם המחירים הנמוכים הידועים של איזי ג'ט.

 

"המחיר הכולל" מתאפשר רק באמצעות מערכת GDS ומערכות הזמנות הקשורות ל API של איזי ג'ט והוא זמין כבר עכשיו.

 

רות' ספראט, מנהלת המכירות של איזי ג'ט בבריטניה אמרה: "אנו שמחים לאפשר בפעם הראשונה את שירות המחיר הכולל – כחלק מקמפיין להפוך את תהליך הזמנת הכרטיסים לקבוצות לפשוט ומהיר. השירות אותו אנו משיקים היום יאפשר לנו להתחרות בצורה יעילה יותר בחברות התעופה המסורתיות".

 

קבוצות וסוכנויות נסיעות יכולו מעתה לבחור מתוך מספר אפשרויות כשהם מזמינים כרטיסים של איזי ג'ט:

 

מחיר סטנדרטי: לנוסעים שרוצים לשלם באופן מודולרי רק עבור השירותים שבהם הם מעוניינים. ניתן להזמין ב- GDS או באתר של איזי ג'ט www.easyJet.com

 

מחיר כולל: חבילה שכוללת מזוודה עד 20 ק"ג, בחירת מושבים בקבוצה במחיר הנמוך ביותר וללא דמי שימוש בכרטיס אשראי. המחיר הכולל נמוך לעומת הזמנת כל שירות בנפרד. ניתן להזמין את שירות "המחיר הכולל" רק באמצעות מערכת GDS ומערכות שמתממשקות ל API של  איזי ג'ט. 

 

מחיר גמיש: חבילה שכוללת מזוודה עד 20 ק"ג, בחירת מושבים בקדמת המטוס, ספידי בורדינג, מעבר מהיר בבידוק הביטחוני (בנמלי תעופה מסוימים), פטור מדמי שימוש בכרטיס אשראי ואפשרויות בלתי מוגבלות לשינוי תאריך הטיסה בחלון זמן של ארבעה שבועות. השירות הזה מתאפשר בכל ערוצי ההזמנות הקיימים.

 

Exit mobile version