Site icon IAS

איבריה: רביעית בעולם בדיוק מבצעי

אתר האינטרנט "Flightstats" דירג את חברת התעופה איבריה בדיוק מבצעי של 88.7% בחודש אפריל 2014.

 

96% בטיסות הפנים, 90% מהטיסות ליעדים אירופאים ו-74% מהטיסות ליעדי רחוקי טווח של איבריה המריאו בזמן בנובמבר 2013 . חודש זה היה החודש השניים עשר ברציפות שבהם איבריה עמדה מעל 87% דיוק בלוח הזמנים.

 

דייקנות הינה אחת מהערכים החשובים ביותר על לקוחות   איבריה, ואחד הגורמים העומדים בסדר עדיפויות במסגרת תוכנית הטרנספורמציה שהציבה לעצמה החברה.

 

איבריה נקטה במספר צעדים על מנת לשפר את העמידה בלוח הזמנים,  ביניהם,  שינויים בלוח הטיסות וסקירה מחודשת  של כל התהליכים המתנהלים סביב המטוס לפני ההמראה.  צעדים אלו הם אלה שתרמו, יחד עם מחויבות העובדים , לכך שדיוק בזמני ההמראות והנחיתות החודשי יעמוד מעל 87% בממוצע.

 

כאמור, החל מה-1 בספטמבר 2014 איבריה מחדשת את טיסותיה למונטבידאו שבאורוגואי ולסנטו דומינגו שברפובליקה הדומיניקנית .

 

איבריה ממשיכה להשקיע משאבים רבים ברכש מטוסים, שדרוג מחלקות השירות הכולל מיטות שטוחות לחלוטין במחלקת עסקים בטיסות ארוכות טווח, מערכות שמע משוכללות בכל המחלקות, שדרוג הטרמינל במדריד ושירותים נלווים.

 

איבריה טסה ליותר מ-90 יעדים ב- 36 מדינות, היא החברה המובילה בנתיבים בין אירופה ואמריקה הלטינית והינה חברת התעופה השלישית הדייקנית  ביותר בעולם, על פי Flightstats. כמו כן, מציעה קישורים נוחים בין הטיסות באמצעות המרכז שלה בטרמינל 4 שבשדה התעופה בארחאס במדריד, אשר נבחר לאחרונה, על הפי חברת Skytrax כטוב ביותר בעולם.

Exit mobile version