Site icon IAS

איבריה חגגה 30 שנות פעילות בישראל

איבריה ערכה אירוע חגיגי (ביום ד') לרגל 30 שנות פעילות בישראל בהשתתפות מספר רב של סוכני נסיעות ומנהלים בכירים מענף התיירות.
 
האירוע שנערך בתל אביב היה מרשים וייחודי לחברת התעופה הספרדית וכלל כניסה מרשימה לאולם האירועים על גבי "מסלול המראה", "שהטיס" את האורחים לתחנת ביניים עם הרבה אוכל טוב ושתייה ולאחר מכן לתחנות ביניים נוספות, שייצגו את יעדי החברה בעולם. בתחנות השתתפו האורחים בתחרויות "בעבור חופן דולרים", כשהיעד הסופי זכייה בשני כרטיסי טיסה .
 
איבריה החלה להפעיל לפני שלושים שנה טיסה בקו מדריד תל אביב וכיום מפעילה 12 טיסות שבועיות בקו, במטוסי איירבוס A319,  עם טיסות המשך ל-31 יעדים בספרד, 27 יעדים באירופה, 14 יעדים באמריקה הלטינית ו-5 יעדים בצפון אמריקה. 70% מהנוסעים הטסים מתל אביב ממשיכים ליעדים באמריקה הלטינית ובמיוחד לבואנוס איירס, סאו פאולו, מקסיקו, סן חוסה וסנטיאגו דה צ'ילה.
 
במטוס האיירבוס, A319 הפועל בקו לתל אביב , מחלקת עסקים Business Club עם מושבים ברוחב 55 ס"מ ומרווח של 1.27 מ' בין השורות.
 
יעל קטן, מנהלת מסחרית של איבריה ובריטיש איירווייס בישראל:" אנחנו שמחים לחגוג את 30 שנות הפעילות שלנו בישראל ומשרתים את השוק בנאמנות עם 12 טיסות שבועיות. אנחנו חוגגים גם את כל השינויים שאיבריה עשתה בשנה האחרונה, כגון הכנסת מטוסים חדישים כמו האיירבוס A330 לצי שלה ואת המוצרים החדשים את מחלקת העסקים בקווים ארוכי הטווח עם מיטות שטוחות , כנ"ל לגבי מחלקת התיירים החדשה שלנו המרווחת עם המסכים האישיים".
 
הנוסעים הטסים במטוסים בקווים ארוכי הטווח של איבריה, יוכלו ליהנות ממחלקות העסקים והתיירים החדשות . מושבי מחלקת העסקים המורחבת, BUSINESS PLUS , הנפתחים למיטות שטוחות  באורך של כמעט  שני מטרים ,עוצבו במטרה להבטיח  פרטיות ונוחות מירבית לנוסעים.  
 
כמו כן, הנוסעים במחלקת עסקים  BUSINESS PLUS יוכלו ליהנות גם מאפשרויות בידור חדשות,  תוך שימוש במסכי 15.5 אינצ' ,הדומים לאלו של מחשבי טבלט, בתוספת מסכי מגע בגודל 4.2 אינצ' עם מקלדת וירטואלית, שבאמצעותה יכולים הנוסעים לבצע שיחות טלפון,ולשלוח הודעות טקסט.  כל חודש יהיו זמינים כ-50 סרטים עלילתיים, בתוספת סדרות טלוויזיה, סרטי תעודה, כ- 200 אפשרויות מוסיקליות, ומשחקי תלת מימד, ועוד אפשרויות רבות אחרות.  
 
הנוסעים במחלקת תיירים במטוסים בקווים ארוכי טווח, ייהנו ממערכת בידור אישיות מצוידת במסכי מגע 9 אינצ' שבאמצעותה יוכלו לבחור בין סרטים עלילתיים בשפות רבות, סדרות טלוויזיה, סרטי תעודה, תוכניות ילדים וכו'. למושבי מחלקת התיירים הרחבים יותר ובעיצוב מודרני יותר מאלה הקיימים כיום.
 
המחלקות החדשות בטיסות ארוכות טווח, הינן רק חלק מתוכנית השינוי של החברה, אשר כולל, בין היתר:מיתוג חדש אשר הוצג לפני כשבוע ושיכנס לשימוש החל מסוף חודש נובמבר השנה.
 
"לפני כמה ימים חנכה החברה מיתוג חדש, עם לוגו חדש,רענן, צעיר שמראה את כל השינויים שאנחנו עושים הן במוצרים שלנו והן בשירותים שלנו ונותנים את המקסימום לכולם, גם לכם הסוכנים וגם ללקוחות שלנו, הוסיפה יעל קטן.
 
לרגל האירוע ההיסטורי, תערוך החברה תחרות בין החברים בדף הפייסבוק עם אפשרות זכייה של שני כרטיסי טיסה למדריד (כרטיסי הטיסה יינתנו כבונוס מיילים -Avios בתכנית נוסע מתמיד איבריה פלוס ויינתנו מיילים שווי ערך לשני כרטיסים הלוך ושוב בקו תל אביב- מדריד )
 
לפני 3 חודשים השיקה איבריה אתר אינטרנט חדש וידידותי לגולשים ושירות MyBagTag במטרה לזרז את הליך הצ'ק אין ונקודות שירות מהירים בטרמינל 4 של נמל התעופה מדריד.
 
מבין אורחי האירוע היה יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס שבקש לברך את חברת התעופה איבריה :" ערב נפלא לאיבריה ולבריטיש מאופיר טורס ואני מאמין שגם מכלל סוכני הנסיעות בישראל. כיום, אנו מעדיפים את ה- BI על ה- BA , ו- IB , כלומר בריטיש- איבריה כחברת מיזוג.
 
" אחרי חבלי קליטה והמיזוג שהיה לא קל בגלל השוני הגדול בין שתי החברות, גם מבחינת הניהול וגם יעדים, אני מאמין שהמיזוג הזה יצליח בגדול באירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. השירות לנוסעים וליועצי התיירות במדינת ישראל יהיה טוב כמו שהיה בעבר ואפילו יהיה טוב יותר מכיוון שמיזוג בין שתי חברות גדולות מניב שירות ענק. אין לי ספק שהשירות הזה יהיה לטובת הנוסעים ולטובת יועצי התיירות ולטובת החברה במיוחד", סיכם יהודה זפרני.   
 
לתמונות נוספות מהאירוע

https://www.youtube.com/watch?v=DuGvIGSndJE

Exit mobile version