Site icon IAS

איבריה וטכנולוגיות מהפכניות

איבריה, פנסוניק ורשות שדות התעופה של ספרד חושפות את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ויישומים המתקדמים ביותר שישמשו לניהול כל שירותי הטיפול ברכזת T4 של איבריה בנמל התעופה בראחאס שבמדריד.

 

רכזת T4 של איבריה היא מסוף שדה התעופה הראשון בעולם המשתמש במכשירים ניידים עבור מרבית שירותי הקרקע של החברה, מתחזוקת מטוסים ועד לתיאום כל הפעילויות לתכנון המראות.

באופן ספציפי, איבריה פיתחה יישומי תוכנה מתקדמים שניתן לגשת אליהם ממכשירי פנסוניק ושיקלו וישפרו את יעילותן של משימות בסיסיות וחיוניות כגון תחזוקת מטוסים, תדלוק ובדיקה של ציוד קרקע (פלטפורמות, מדרגות, מדחפים, וכו'), טיפול בכבודת הנוסעים (טעינה / פריקה, מיון ומשלוח), תיאום של כל המשימות הנחוצות לצורך הכנת המטוסים להמראה (תדלוק, העמסת ארוחות, מטען, וכו') והפשרת קרח (בעת צורך).

 

השימוש ביישומים הניידים האלו יאפשר לצוות הקרקע של איבריה לקבל מידע בזמן אמת לגבי כל התהליכים, בכך שיעזור להם לצפות אירועים אפשריים, לשפר את הניהול של המשאבים זמינים, ולהפחית את הזמן הנדרש להשלמת כל משימה.  

 

אימוץ טכנולוגית ניידת בטרמינל T4  של איבריה היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להפוך את הרכזת לאחד מהטובים בעולם . בתחילת 2012, איבריה, בשיתוף עם רשות שדות התעופה של ספרד,AENA, השיקה את פרויקט האגורה, במטרה לשפר את היעילות, דיוק בזמני הטיסות, וחווית הנוסעים בשדה התעופה באמצעות מספר חידושים בתחומים של הצ'ק אין, קישור בין הטיסות, הגעות, ושירותי קרקע.

 

על פי סקר של חברת Skytrax  , אשר נערך בקרב 12.1 מיליון נוסעים ב-395 שדות תעופה ברחבי העולם, טרמינל 4 של נמל התעופה של מדריד, נבחר במקום השלישי מבין הטרמינלים הטובים בעולם.

Exit mobile version