Site icon IAS

אופן סקיי חוגגת 31 טיסות שבועיות מתל אביב לרוסיה

תזמורת, זמרת ואוכל טוב מלווה במשקאות מכל הסוגים הוא בסיס טוב לחגוג את האירוע, שערכה אמש (ג') חברת אופן סקיי במלון דן ת"א, לציון השקת הטיסה היומית השנייה של חברת "רוסייה" מקבוצת איירופלוט.

 

אורח הכבוד באירוע, לאוניד דושטין– נציגו ויועצו של מנכ"ל איירופלוט אמר בראיון אישי לאתר IAS שהוא שמח לחגוג את ההצלחה של חברת התעופה עם השותפים הישראלים, חברת אופן סקיי. חברת איירופלוט זכתה בשבוע שעבר בתואר "חברת התעופה הטובה באירופה" ע"י ארגון יאט"א במחלקות התיירות והעסקים כך שהנוסעים הישראלים יכולים ליהנות מהמוצר הטוב ביותר באירופה בטיסות לרוסיה. "בזכות אנשים כמו הנשיא פוטין ורפי איתן שרואים את העתיד, אפשר להגיע באמת ל-60 טיסות שבועיות,הוסיף לאוניד דושטין.

 

אפרים פורטיס, מנכ"ל חברת אופן סקיי ,שחגגה ב-27 ביוני שלושים שנות פעילות, פתח ואמר: "לפני כחמש שנים הגשמנו חלום עבור רוסיה וישראל לקבל את נציגות איירופלוט בישראל. כל זה הודות לשני אנשים חשובים, רפי איתן- שר בזמנו ולאוניד דושטין- נציג ויועץ מנכ"ל איירופלוט. כיום קבוצת איירופלוט מפעילה 31 טיסות שבועיות מתל אביב לרוסיה , 14 טיסות שבועיות של איירופלוט למוסקבה, 14 טיסות שבועיות של רסייה   לסט. פטרסבורג ו – 3 טיסות שבועיות של דונאוויה לרוסטוב. ברצוני להודות לכולכם, בלעדיכם לא היינו מגשימים את החלום".

 

בתחילת דרכה חברת איירופלוט סבלה מתדמית שלילית, אמר רוני פלדמן, מנהל פיתוח עסקי בחברת אופן סקיי. אבל בשנתיים- שלוש האחרונות ביצענו מהפך בתדמיתה והפכנו לסיפור הצלחה, בין חמשת החברות הגדולות בארץ. כיום איירופלוט מנהלת צי מטוסים מהמתקדמים בעולם כאשר ממוצע גיל המטוסים הוא 3.9 שנים.

 

חברת איירופלוט היא חברת התעופה המובילה כיום בקו מישראל לרוסיה עם טיסות המשך ומחירים אטרקטיביים למגוון יעדים בעולם. בין היעדים הפופולריים: בייג'ין, שנחאי, גואנגזו , בנגקוק ופוקט (טיסה ישירה ממוסקבה) , ניו יורק והוואנה.

 

מוסקבה – שרמטייבו הוא נמל הבית של חברת איירופלוט משם מפעילה החברה את טיסותיה. חברת איירופלוט מפעילה בטיסה מתל אביב למוסקבה מטוסים רחבי גוף מסוג: בואינג 777-300 ER  , 406 מושבים, בתצורת שתי מחלקות. מחלקת תיירים ומחלקת עסקים גדולה ומפוארת הכוללת מושבי מיטה. מטוס רחב גוף נוסף הפועל בקו הוא מסוג איירבוס A330  .

 

השר לשעבר רפי איתן ציין כי הדרך להפעלת הטיסות הייתה קשה, התחילה לפני כ-10 שנים ונתקלה בהתנגדות מצד ממשלת רוסיה וישראל. ולדמיר פוטין, המכהן קיום כנשיא רוסיה הביא לפריצת הדרך. רפי איתן משוכנע שמספר הטיסות הגדול הפועל בין שתי המדינות יביא לשגשוג כלכלי ושיתופי פעולה בתחום חקלאות, תעשייה ותיירות. " אני מאמין שבעוד 5 או 10 שנים נגיע ל-60 טיסות שבועיות בין שתי המדינות", סיכם רפי איתן.

 

שני אורחים חשובים נוספים שהגיעו מרוסיה להשתתף באירוע, אילייה אלכסנדרובסקי, מנהל שיווק בחברת איירופלוט ואולג קורולב , מנהל אגף המטענים בחברת איירופלוט. מר אלכסנדרובסקי ציין שההישג הגדול של 31 טיסות שבועיות לא היה קורה אלמלא האורחים הנמצאים באירוע. "הטיסות למזרח דרך מוסקבה משתלמות ובטוחות לחלוטין עבור הנוסע הישראלי", הדגיש האורח.

 

בראשית דבריו הזכיר אולג קורלב את דברי אפרים פורטיס שנתיים לפני פתיחת הקו בין שתי המדינות:"עדיף לפתוח את המטריה לפני תחילת הגשם"  שסיכמה את הניסיונות שנעשו עוד הרבה לפני התחלת הפעילות בקו. "ההצלחה הגדולה של איירופלוט בתחום המטענים היא לא רק מתל אביב למוסקבה אלא גם לשאר יעדים ברוסיה ובמדינות אחרות כמו יפן, ארה"ב ועוד", סיכם אולג קורלב.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=9h4DORYX0Lk

Exit mobile version