Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס מציגה סרטון בטיחות מיניאטורי מונפש

מטוס אוסטריאן איירליינס . צילום יח"צ

אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines) מקבוצת לופטהנזה וחברה בברית התעופה Star Alliance חשפה את סרטון הבטיחות החדש שלה שעורר תשומת לב בתעשיית התעופה. ההפקה משתמשת בטכניקות אנימציה תלת מימדית כדי לחשוף עולם אוסטרי מיניאטורי החבוי בתוך תא המטוס.

כל סצנה בסרטון הבטיחות מציגה אלמנט המשקף היבט תרבותי ייחודי של אוסטריה, משירת יודל, דרך מאפים של בית קפה ועד לציוני דרך של וינה. הסרט משלב בצורה יפה את חווית הטיסה, הבטיחות והתרבות, שזה שילוב נהדר.

הסרטון מתחיל בכך שהמצלמה מתקרבת לארון אחסנה עילי במטוס, שנפתח כדי לחשוף צוות קרקע זעיר המנחה את מזוודות הנוסעים למקומן. בסצנת פארק פראטר בווינה, נפתחת מזוודה כדי לחשוף דיורמה עם גלגל ענק, ירידים וחשמליות.

הסרטון נוצר בשיתוף פעולה עם סוכנות המדיה לנסיעות Spafax, והוא עולה בקנה אחד עם הצגת מטוסי הבואינג 787-9 החדשים של אוסטריאן איירליינס. הסרטון זמין כעת בטיסות נבחרות באוסטריה, ונכון ל-1 באוגוסט 2024, אמור להיות זמין בכל הטיסות הארוכות הטווח של החברה.

דיוויד קונדו, מנהל הבכיר בחוויית המותג של אוסטריאן איירליינס, מתאר את הסרטון החדש: "סרטון הבטיחות החדש שלנו מספק מידע בטיחותי בנרטיב מרתק ומהנה שתופס את תמצית האירוח ואופיו של אוסטריה. הרף לסרטוני בטיחות חדשניים הוא גבוה, אבל לא יכולתי להיות גאה יותר בצוות ובשיתוף הפעולה שלנו עם חברת Spafax ביצירת משהו ייחודי שמגלה ללקוחות שלנו את אוסטריה מתחילת דרכם".

Exit mobile version