Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס מעוניינת להרחיב פעילותה בישראל

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מעוניינת להגדיל את מספר טיסותיה לארץ וממנה החל מהקיץ הבא ותתמודד במכרז של ממשלת אוסטריה להוספת זכויות טיסה בקו וינה תל אביב.

 

מדובר בבשורה של ממש הבאה בעקבות אישור הסכם שמיים פתוחים בין הקהילה האירופית ומדינת ישראל.

 

"עם חתימת ההסכם וכניסתו לתוקף, ממשלת אוסטריה תוציא מכרז לחברות התעופה האוסטריות להפעיל טיסות נוספות לארץ. אנחנו מעוניינים להגדיל את מספר תדירויותינו לישראל וממנה ונתמודד במכרז", מסר היום סטפאן לינהרדט, מנהל המכירות הבין יבשתיות של אוסטריאן איירליינס במפגש עיתונאים בתל אביב.

 

אוסטריאן איירליינס הפועלת בישראל מאז 1963, מפעילה שתי טיסות יומיות בקו וינה תל אביב ומציעה ללקוחותיה בארץ קישורים נוחים דרך נמל הבית שלה למגוון יעדים באירופה, אסיה וארה"ב.

 

לינהרדט, האחראי גם על הפעילות המסחרית של החברה במזרח התיכון, נמצא בארץ לרגל השקתו של קו הטיסה החדש של החברה מוינה לשיקגו, שער הכניסה למרכז ארה"ב ולמערבה.

 

"זאת בשורה משמחת לטסים בין תל אביב לשיקגו, מכיוון שהקישור הינו מהיר ביותר, 25 דקות, בין שתי הערים", הדגיש לינהרדט.

 

חברת אוסטריאן איירליינס מתמקדת בתקופה האחרונה בשדרוג צי המטוסים רחבי הגוף שהיא מפעילה בטיסות ארוכות הטווח מוינה, הכולל מחלקות שירות חדשות ופתיחת קווים טראנס אטלנטיים חדשים ובראשם שיקגו כיעד ראשון בתוכנית ההרחבה.

 

על פי התוכנית אוסטריאן תשלים עד סוף ספטמבר הקרוב את תהליך שדרוג 10 המטוסים רחבי הגוף. "השדרוג כולל הכנסת מושבים חדישים הנפתחים למיטות שטוחות של עד שני מטר במחלקת עסקים ומושבי מחלקת תיירים ארגונומים עם מערכת בידור מן המתקדמות בענף. נכון להיום ארבעת מטוסי הבואינג 777 של אוסטריאן כבר עברו את השדרוג המתאים והם מופעלים בטיסות לבנגקוק, טוקיו וניו יורק קנדי", הסביר לינהרדט.

 

קרסטן צאנג,המנהל המסחרי של לופטהנזה בישראל נכח במפגש העיתונאים וסיפר חוויות אישיות מטיסותיו בחברת התעופה אוסטריאן איירליינס. קרסטן ציין במיוחד את הרמה הקולינרית הגבוהה שמציעה החברה במחלקת העסקים בטיסות ארוכות טווח.

https://www.youtube.com/watch?v=g7QuC5_dvfo

Exit mobile version