Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס: אחת מחברות התעופה הדייקניות באירופה

מטוס אוסטריאן איירליינס . צילום יח"צ

אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines) מקבוצת לופטהנזה רושמת שיפור בביצועים השנה לעומת 2022 למרות ההגבלות הגיאופוליטיות. רמת הדייקנות שופרה עוד יותר לסביבות 80%. אוסטריאן נותרה אפוא אחת מחברות התעופה הדייקניות ביותר באירופה. לאחר שדורגה במקום החמישי מבין חברות התעופה הדייקניות ביותר ב-2022, אוסטריאן איירליינס דורגה במקום הראשון באירופה במשך שלושה חודשים ב-2023.

"אוסטריאן איירליינס היא אחת מחברות התעופה הדייקניות ביותר באירופה ולא רק הצליחה לשמור על זה ב-2023, אלא גם לשפר את הדייקנות עוד יותר. במקביל, אוסטריאן איירליינס המשיכה השנה לחדש את הצי שלה והרחיבה אותו עם ארבעה מטוסי A320neo. זוהי תוצאה מצוינת והוכחה לאמינות הטיסות מוינה לכל העולם. האמון של הנוסעים שלנו בא לידי ביטוי גם בנתוני ההזמנות: בהשוואה לשנה הקודמת, כ-25% יותר נוסעים טסו עם אוסטריאן איירליינס ב-2023", אמר פרנצ'סקו סקיורטינו (Francesco Sciortino), סמנכ״ל תפעול ראשי באוסטריאן איירליינס.

שירות השפים המעופפים באוסטריאן איירליינס. צילום יח"צ

"בשנה הקרובה, ההתמקדות תהיה בהצגת הבואינג 787 הראשון שלנו ובגידול הנלווה בקווים ארוכי טווח. אנו נמשיך לשאוף להיות אחת מחברות התעופה האירופיות המובילות", הוסיף פרנצ'סקו סקורטינו. "עם מהלך המודרניזציה, אנו מציעים לאורחים שלנו מטוסים חדישים וגם מצמצמים את טביעת הרגל הפחמנית. השנה התחלנו לחדש את צי מטוסי הטווחים הקצרים והבינוניים שלנו שנמצאים כעת בעיצומו של קבלת משלוח של ה-A320neo החמישי שלנו. במקביל, אנו נערכים לתחילת המודרניזציה של צי המטוסים ארוכי הטווח בשנת 2024. עם כ-2.5 ליטר דלק לנוסע לכל 100 ק"מ טיסה, נצמצם את צריכת הדלק ב-20% בהשוואה למטוסי הטווחים הארוכים הנוכחי שלנו"

Exit mobile version