Site icon IAS

אוניית הפאר Breakaway הושקה בסאות?המפטון

חברת השייט "נורוויג'יין קרוז ליין" השיקה אמש את אוניית הפאר החדשה שלה ה- Breakaway ,  באירוע פתיחה שהתקיים בסאות'המפטון. באירוע שנערך במסיבת לילה, בנוכחות סוכנים ואנשי תקשורת, נכחו גם נציגי אופיר טורס – משנה ליו"ר, יוני וקסמן, מנהל פיתוח עסקי, גיל רובין וסמנכ"ל כספים איריס דגן, שהוזמנו לסיפון האוניה החדשנית ביותר כדי לחוות ממקור ראשון את מה שיש ל- Breakaway להציע.

לדברי פרנסיס ריילי, סגן נשיא והמנהל הבינלאומי הכללי של "נורוויג'יין קרוז ליין", "אני נרגש להודיע ??על ההשקה של ה-Breakaway והגעתה לסאות'המפטון לפני הפלגתה הטרנסאטלנטית לניו יורק.

"זוהי תקופה מרגשת עבור "נורוויג'יין קרוז ליין", כשה- Breakaway ממשיכה במסורת ארוכת שנים של חדשנות על הסיפון, כגון מתחם ה- Waterfront ו-  Ocean Place??678, מסעדה ומרחב בידור ייחודיים, המוסיפים דינמיות חדשה לשייט באוקיינוס ומאפשרים לאורחים ליהנות מסעודה באוויר הפתוח ולחוות את החיבור של הספינה עם האוקיינוס ??באופן מלא.

"ה-Breakaway הינה ייחודית גם בכך שנמל הבית שלה הוא ניו יורק, עובדה מרגשת מאחר שהקשרים החזקים של הספינה לתפוח הגדול ניכרים בכל רחבי הספינה, מהגוף שלה שעוצב על ידי האמן האגדי פיטר מקס ועד לבידור שעל האוניה עם שלושה מופעים מברודווי, כולל Rock of Ages ".

Exit mobile version