Site icon IAS

אוזבקיסטן איירווייס תפעיל טיסות לסינגפור

במפגש שנערך היום (ד') בין סוכני נסיעות לנציגי חברת התעופה אוזבקיסטן איירווייס, בתערוכת התיירות IMTM, פנה פיני גינזבורג מחברת תלפיות, ה-GSA בישראל והודה באופן אישי לסוכני הנסיעות על תמיכתם בשנים האחרונות.
 
"בגלל החשיבות שהחברה רואה בסוכנים , ערוץ ההפצה הבלעדי שלנו, הוחלט בהנהלת החברה לא ללכת בעקבות הטרנד של חברות התעופה הזרות אחרות ולהשאיר את עמלת הסוכן על 7% ", אמר פיני גינזבורג מנכ"ל חברת תלפיות, ה-GSA בישראל של אוזבקיסטן איירווייס.
 
אוזבקיסטן איירווייס החלה לטוס לישראל ב-1992 , מאז חל מהפך משמעותי בחברה וצי המטוסים המיושן הוחלף לצי מהצעירים באירופה בהשקעה של  מעל למיליארד דולר. החברה רכשה מטוסי איירבוס A320 ובואינג 767 המאובזרים במערכת בידור חדשנית ומושבים הנפתחים למיטות שטוחות במחלקת העסקים. ב-2016 , 8 מטוסי דרמליינר ינחתו בטשקנט ויצטרפו לצי ואף אולי אחד מהם יופעל בקו לתל אביב.
 
פיני הוסיף ואמר שמספר גורמים הפכו את אוזבקיסטן איירווייס לחברת התעופה הזרה הגדולה ביותר הטסה מישראל למזרח הרחוק: המחירים האטרקטיביים והזולים בישראל ( המחיר לנוסע הקבוצתי הופחת לאחרונה ב-30%), גמישות הנהלת החברה והתחשבותה בקהל הנוסעים הישראלים והקונקשן הטוב ביותר למזרח בטיסה לא ישירה.
 
במטרה להמחיש את גמישות חברת התעופה סיפר פיני על הטסת 200 סוכני ביטוח במטוס אחד ללא בעיה וציין שוב עד כמה חברת התעופה אוזבקיסטן איירווייס בונה על השוק הישראלי ומתחשבת בכל פתיחת יעד חדש בטיסות המשך מטשקנט.
 
"המטרה העיקרית העומדת כיום בפני החברה בישראל, אמר פיני, היא להגביר את תנועת הנוסעים הישראלים לאוזבקיסטן כיעד תיירותי עם היסטוריה מפוארת  ותרבות עשירה הנמצאת במרחק של 5 שעות בלבד מישראל".
 
אוזבקיסטן איירווייס מפעילה כיום טיסות ל-40 יעדים ברחבי העולם והטיסה ב-2013  כ-3 מיליון נוסעים. חברת התעופה עשויה להצטרף לברית התעופה סקיי טים מה שמחייב אותה לעמוד בסטנדרטים גבוהים.
 
טימור קרימוב, המנהל האזורי של אוזבקיסטן איירווייז המבקר בישראל הזכיר את הטיסה הפנימית החשובה מטשקנט לאורגנץ' ומשם לבוכרה ( טיסה של 45 דקות) מה שחוסך שעות רבות של נסיעה ושדרוג משמעותי לקבוצות מטיילים מישראל.
 
בנוסף, בישר טימור על השקת 2 טיסות שבועיות מטשקנט לסינגפור החל מאפריל 2014 במטוסי בואינג 767. הטיסות לסינגפור הותאמו במיוחד לנוסעים הישראלים המגיעים מתל אביב במטרה לאפשר מעבר מהיר וחלק לטיסות ההמשך.
 
"לנוסעים המגיעים לסינגפור ומעוניינים להמשיך לאוסטרליה וניו זילנד, טיסות קוד שר בחברת התעופה סינגפור איירליינס יאפשרו זאת בקלות", הוסיף טימור.
 

בהגרלה שהתקיימה בסוף האירוע זכו שני סוכני נסיעות בכרטיסי טיסה לסינגפור: אביחי לב מגשר טורס וג'ניה גוטלמאכר מכספי תעופה.

https://www.youtube.com/watch?v=j8V4wU6KSqA

Exit mobile version