Site icon IAS

8,000 מטרים של שטחי תצוגה צפויים ב-IMTM 2020

IMTM באקספו תל אביב בפברואר 2019. שטחי התצוגה גדלים בכל שנה. צילום עירית רוזנבלום

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית הקרובה,IMTM 2020- International Mediterranean Tourism Market, תשבור שיא בגודלה, כשהיא צפויה להתפרס על פני 8,000 מטר של שטחי תצוגה באקספו תל אביב. השנה, התערוכה שמציגה בפעם ה-26, משכירה את שטחי התצוגה הגדולים ביותר מכל השנים, כאשר היא מהווה את אחת מתערוכות התיירות הבינלאומיות המשפיעות ביותר בעולם.

משנה לשנה, תערוכת התיירות הבינלאומית -IMTM תופסת תאוצה ומושכת מציגים מכלל מדינות העולם ובפרט – מישראל. השנה התערוכה כה גדולה, שיוזמיה הרחיבו את שטחי התצוגה הניתנים למציגים. התערוכה שתציג בין התאריכים 11-12 לפברואר 2020 באקספו תל אביב בפעם ה-26, תתפרס, כאמור, על פני 8,000 מטר של שטחי תצוגה. לאורך השנים התערוכה התקיימה בביתן 2 בלבד, כאשר ב-2019 התפרסה התערוכה על פני 6,000 מטרים של שטחי תצוגה. השנה הושכרו 2,000 מטרים נוספים של שטחי תצוגה בביתן מספר 1, שבו יציגו מאות ביתנים מכל העולם.

התערוכה, שמהווה אירוע דגל של ענף התיירות הבינלאומית, בעצם גודלה וכמות המשתתפים שעולה משנה לשנה, משלבת ומפגישה בין התייר הישראלי, עמיתיו, לקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב, כשהיא מהווה את נקודת המפגש השנתית המרכזית של ענף התיירות הישראלי.

מבקרים בתערוכת IMTM 2019. צילום עוזי בכר

התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל, ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM, אמר: "אנו גאים לראות איך משנה לשנה  הביקוש להשתתפות בתערוכה עולה. מצד אחד, מציגים חדשים מצטרפים לשורותינו, ומצד שני, המציגים הוותיקים מגדילים את הביתנים שלהם על מנת למשוך את המבקרים. השנה אנו שוברים שיא של 8,000 מטר של שטחי תצוגה. השתתפותם של מאות מפעילי ביתנים מהארץ ומהעולם ממחישים את כוחה של התערוכה וחשיבותה לתיירות הישראלית. אנו נרגשים לקראת פתיחתו של האירוע בפברואר 2020 ומצפים גם בשנים הבאות לשבור שיאים, ולהפוך את מדינת ישראל למוקד מרכזי בתיירות העולמית".

Exit mobile version