Site icon IAS

תערוכת IMTM ה-20 יצאה לדרך

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM ה-20 במספר נפתחה הבוקר (ג') במספר שיא של משתתפים מ-41 מדינות ביניהן נפאל, אקוודור, הרפובליקה הדומיניקנית, מונטנגרו, אלבניה ואסטוניה שהציגו לראשונה, בנוסף לכ-100 מציגים מענף התיירות בישראל.
 
אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של חברת Israel Travel News ומיזמי IMTM: "אנחנו גאים לקיים את תערוכת התיירות הבינלאומית כבר 20 שנה ברציפות. התערוכה צברה עם השנים מוניטין של האירוע המרכזי של ענף התיירות בישראל ומושכת מדי שנה מאות מקבלי החלטות מהעולם ואת כל בכירי הענף בישראל. התערוכה גדלה בהתמדה מדי שנה ואנחנו מצפים לאירוע הגדול ביותר שהיה עד היום, הן מבחינת המשלחות והנציגים והן מבחינת האירועים שבו".
 
שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו נאם בטקס הפתיחה במעמד דיפלומטים, מנכ"ל אל על היוצא אליעזר שקדי והנכנס דוד מימון ואורחים רבים נוספים. השר הדגיש שוב את האתגר העומד בפני משרדו לשבור את שיא מספר התיירים שנרשם ב-2013.
 
השר לנדאו הציג את מאפייניה של מדינת ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי והזמין את האורחים להציב את האתגר בפני משרדו . בנוסף, העניק השר לנדאו פרס לאיש התיירות של השנה,גיורא רום מנכ"ל רש"ת.
 
מנכ"ל אל על היוצא אליעזר שקדי חזר על דבריו והדגיש את חשיבות היותו אזרח ישראלי לפני תפקיד זה או אחר ועד כמה העם היהודי חשוב לחברת התעופה אל על וחברת אל על להם.
  
רוז פוסטאנס, זוכת תוכנית הריאלטי "אקס פקטור"  הפתיעה את הנוכחים ששרה שני שירים לצידו של שגריר פיליפינים בישראל ג'רוסו די-ג'י קאלונה ויריב פישר מנכ"ל פלייאייסט שיזם את הבאתם לארץ של האחות ובת הזוג של רוז.

 

הרושם  שהשאירה  תערוכת התיירות IMTM על מבקריה ביומה הראשון הוא, שמידי שנה  מספר הביתנים גדל ואיתם ההשקעה בעיצוב וייחודיותם. 

Exit mobile version