Site icon IAS

תיירי הלואו קוסט העירו את נובמבר באילת

הגאות בתיירות בחודש נובמבר 2017 לא פסחה גם על אילת. לפי נתוני התאחדות המלונות באילת, בחודש נובמבר נרשמו בעיר הדרומית כ-140 אלף לינות תיירים, המהווים עליה של 37% לעומת אותה התקופה אשתקד. זאת אחרי חודש אוקטובר של חגי תשרי, שבו נרשמה עליה של 53% בלינות התיירים לעומת אוקטובר 2016, עם 83.3 אלף לינות.

מתחילת השנה ועד חודש נובמבר, נרשמו בעיר כ-680 אלף לינות – עליה של 17% לעומת אותה התקופה בשנה שעברה.

ואילו מנתוני רשת מלונות אסטרל באילת לשנת 2017 עולה כי השנה חל גידול בעשרות אחוזים בהיקף ההזמנות ברשת בחודשים אוקטובר-נובמבר לעומת השנה החולפת. אוקטובר, שגם השנה וגם בשנה שעברה רשם ביקושים בעקבות חגי תשרי, היה אחד החודשים החזקים ביותר ברשת עם גידול של 285% בהיקף ההזמנות, לעומת אוקטובר אשתקד. גם בחודש נובמבר נמשכה מגמת העלייה, עם גידול של 70% בהיקף ההזמנות לעומת נובמבר 2016.

גם במחזור המכירות החודשי רשמה הרשת – המונה את מלונות ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה וסוויטס – גידול של למעלה מ-30% בחודש נובמבר לעומת אוקטובר. ברשת תולים את העלייה בהיקף ההזמנות בעליה בתיירות הנכנסת לאילת השנה בטיסות הלואו קוסט הזולות, בעיקר ממדינות מזרח אירופה ובראשן רוסיה, שמובילה בהיקף התיירים לאילת. לרשת 600 חדרים באילת.

לדברי בני זרח, הבעלים והמנכ"ל של רשת מלונות אסטרל, חזון הלואו קוסט קרוב מתמיד והצפי של משרד התיירות ל-400 אלף תיירים בשנה, בתוך חמש שנים מהיום, קרוב למימוש. "כבר נערכנו מבעוד מועד עם הנחת אבן הפינה להקמת 'אסטרל לייט', מלון הלואו קוסט הראשון בישראל שייבנה באילת, ונמשיך לפעול בהתאם למגמה המתחזקת והולכת", אמר זרח.

Exit mobile version