Site icon IAS

תיירות פנים – הבסיס והתשתית של ענף התיירות

תחת כותרת זו השיקה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל אתר הרשמה לכנס ההתאחדות לתיירות פנים, שיתקיים ביום ב' 03.04.17 בפארק מיני ישראל. תוכנית הכנס כוללת הרצאות מקצועיות, פאנל שיתמקד בשאלה "איך מרימים את תיירות הפנים בישראל", הרצאות השראה, ארוחת צהריים וסיור מודרך בפארק מיני ישראל.

מנכ"לית ההתאחדות חני סובול: "אנחנו שמחים על ההיענות הגבוהה מצד גורמי תיירות לקחת חלק בכנס, במטרה להשיב את תיירות הפנים למקום הראוי לה בקרב הישראלים ובמוסדות המדינה."

קצב ההרשמה הפתיע אפילו את המארגנים, ובעקבות זאת הגבילה ההתאחדות בשלב זה את ההרשמה לכנס לחברי ההתאחדות ומוזמנים בלבד, ובמחיר מסובסד. סובול: "בעוד שבוע נפתח את ההרשמה (על בסיס מקום פנוי), לכל המעוניינים להשתתף בכנס ולהצטרף למעגל ההשפעה, לטובת התיירות כולה."

יצוין כי הנהלת ההתאחדות פועלת מול משרד התיירות לעידוד שיווק תיירות הפנים בכלל ובאמצעות משרדי הנסיעות בפרט וכן לעידוד השקעות בתשתיות תיירות. זאת, על בסיס עמדת ההתאחדות אשר לפיה תיירות פנים איתנה מניחה יסוד לענפי תעשיית התיירות דוגמת מלונאות, מסעדנות, אתרי תיירות, אטרקציות וכד'. ביסוסם של שירותי תיירות מפותחים, מעודכנים ויציבים, מניח תשתית לשגשוגו של כל ענף התיירות.

 

Exit mobile version