Site icon IAS

תיירות יין – סגמנט תיירותי בעלייה

בעשור האחרון, תיירות יין הפכה למרכיב מרכזי בתוך מכלול מסעות שמטרתם העיקרית קולינריה, אחד מעמודי התווך של תיירות שונה ומגוונת. האירוע היה הזדמנות ייחודית לגלות את עושרה של התרבות הגאורגית המקומית ואפשרות להחליף רעיונות מקוריים לקידום תיירות יין בין יעדים פופולאריים וכאלו עם פוטנציאל גבוה. מנהלי לשכות תיירות, סוכני וסיטונאי תיירות ואנשי מקצוע מתחום היין היו בין המשתתפים.

"תיירות יין קשורה באופן הדוק לזהותם של יעדים וכוללת ערכים תרבותיים, כלכליים והיסטוריים. יתרה מכך, היא מהווה אסטרטגיה להעשיר את היעד. הכנס הזה לא נועד רק בשביל זה, אלא גם ליצור שיתופי פעולה בין יעדים שבהם תיירות היין קיימת", אמר טאלב ריפאעי, מזכ"ל ארגון התיירות העולמי.

"הכנס מדגיש נדבך חשוב במסורת ובתרבות שלנו. יין הוא חלק בלתי נפרד מהזהות ומתדמיתה של מדינתנו. ההזדמנות לארח את הכנס הראשון לתיירות יין של ארגון התיירות העולמית מציב את גאורגיה בראש רשימת המדינות המובילות בתחום" , אמר דימיטרי קומשישווילי, סגן ראש הממשלה ושר הכלכלה של  גאורגיה.

כנס תיירות היין  עורר עניין רב בגלל המתודולוגיה החדשנית, שפותחה ומאפשרת לזהות את הקשר הקיים של היקבים וסביבתם. כולל השפעות על ההיסטוריה המקומית והאזורית, סוציו – כלכלה ותרבות.

" תיירות יין הוא תחום בעל צמיחה מתמשכת המציע משהו ייחודי לתייר והזדמנויות עסקיות למקומיים", הוסיף גוסטבו סנטוס, שר התיירות של ארגנטינה, שבה תתקיים ועידת תיירות היין הבאה- במחוז מנדוזה, בחודש נובמבר 2017 . 

Exit mobile version