Site icon IAS

"תיירות בדרך המשי": יריד התיירות הבינלאומי של טשקנט, TITF-2023

טשקנט הייחודית. צילום Depositphotos

הרפובליקה של אוזבקיסטן הינה יעד שנפתח לתיירים רק לפני כמה שנים, מדינה מעוררת סקרנות, המציעה תרבות עשירה וארכיטקטורה מפוארת, טבע פראי ונופים מרהיבים, קולינריה משובחת ואתרי מורשת יהודים, והכל עדיין לא-יקר ובמרחק של כ 4.5 שעות טיסה.

בין התאריכים 15 עד 17 בנובמבר 2023, טשקנט, בירת אוזבקיסטן, תארח את יריד התיירות הבינלאומי ה-28 בטשקנט, "תיירות בדרך המשי",TITF 2023. מארגני היריד הם משרד התרבות והתיירות של הרפובליקה של אוזבקיסטן, המפעל המאוחד הממלכתי "National PR-Centre" וחברת "Team & Co Group". הביתן של מתחם התערוכות הלאומי "UzExpoCentre" נבחר באופן מסורתי כמקום היריד.

יריד התיירות הבינלאומי בטשקנט הוא אירוע ההסברה הגדול ביותר, המקדם מוצרי תיירות ויצירת קשרים עסקיים ותקשורת לשיתוף פעולה. TITF מתקיים מאז 1995 בתמיכת ארגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO). מדי שנה אוספת התערוכה מאות אנשי מקצוע מענף התיירות, ויוצרת את התנאים הטובים ביותר לפיתוח ענף זה ברמה בינלאומית.

בשנה שעברה, לאחר הפסקה של שנתיים, התרחשה החזרה הגרנדיוזית של TITF-2022. לראשונה בתולדות TITF, יריד התיירות הבינלאומי בטשקנט אורגן בצורה של שותפות ציבורית-פרטית, מבלי למשוך כספים תקציביים. במהלך שלושה ימים, מה-30 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר, ביקרו ביריד יותר מ-11,000 איש. כמו כן, על פי תוצאות TITF-2022, ביריד השתתפו נציגים של 300 חברות, שבו נחתמו 7000 חוזים. יוזמי היריד היו משרד התרבות והתיירות של הרפובליקה של אוזבקיסטן והמפעל המאוחד הממלכתי "מרכז יחסי הציבור הלאומי". יש לציין את התמיכה המשמעותית של TITF מהמדינה.

השנה יכנס היריד מומחים לעסקי התיירות מכל רחבי העולם, ובמובנים רבים הוא יועיל לכל נציגי התחום הזה: עובדי חברות נסיעות ותחבורה מובילות, רשתות בתי מלון גדולות, הסגל הדיפלומטי, מוסדות חינוך בתחום התיירות וכן נציגי תיירות MICE. פורום בינלאומי בהשתתפות מומחים בינלאומיים ומקומיים מובילים בתחום התיירות, יתקיים בחלק העסקי של TITF-2023. מתוכננות גם פגישות B2B, שולחנות עגולים, תערוכות של שירותי תיירות ומלאכת יד, מצגות של אזורים באוזבקיסטן עם פוטנציאל תיירותי, תצוגת אופנה עם מעצבים בינלאומיים ולאומיים מפורסמים, גסטרו-בזאר בהשתתפות שפים מקומיים ובינלאומיים.

לפיכך, בראשות נשיא אוזבקיסטן, שיבקת מירזייוב (Shavkat Mirziyoyev), התקיימה ועידת וידאו ב-19 בספטמבר 2022, שהוקדשה לצעדים להגדלת הפוטנציאל של תיירות הפנים והתיירות הנכנסת. בנוסף, בנובמבר 2019, התקבלה החלטה של קבינט השרים של הרפובליקה של אוזבקיסטן, על "צעדים לארגון יריד התיירות הבינלאומי השנתי של טשקנט – תיירות בדרך המשי". כל זה קבע את הדינמיקה החיובית של פיתוח יריד התיירות הבינלאומי.

פיירוזה מחמודובה, שגרירת אוזבקיסטן בישראל, מבקשת לעודד את התיירות מישראל למדינתה היפה והמעניינת, ומזמינה את אנשי מגזר התיירות הישראלי להשתתף ביריד התיירות הבינלאומי של טשקנט, "תיירות בדרך המשי".

אל תחמיצו את ההזדמנות להיות משתתף באירוע התיירות הבינלאומי הגדול ביותר, ואת ההזדמנות לפתוח עסק תיירות משלכם, כמו גם ליצור שיתוף פעולה בינלאומי עם אנשי מקצוע בתעשיית התיירות העולמית.

להזמנת דוכן ולהיות משתתף ביריד:       היכנסו לאתר: www.titf.uz

או התקשרו לטל': +998 (78) 129 09 90

כל אחד יכול להפוך למבקר של TITF-2023 ולהכיר את כללי ההשתתפות באירוע, על ידי הרשמה מקוונת באתר: www.titf.uz

מסגד ג'ומה טשקנט. צילום Depositphotos
Exit mobile version