Site icon IAS

ת"א בגמר תחרות הצילום של ארגון הצילום העולמי ורשת מלונות אינדיגו

ארגון הצילום העולמי World Photography Organisation WPO ו- Hotel Indigo®, מותג מלונות הבוטיק של קבוצת InterContinental Hotels Group –IHG®, הכריזו על שבעת הפיינליסטים בתחרות  "טעמים מהשכונה" ובהם נציגה מישראל.  מטרת התחרות היא איתור צלמים מוכשרים מכל רחבי העולם, ובין העולים לגמר נמצאים גם צילומים שצולמו בתל אביב. צילומים נוספים מלונדון, ברצלונה, ברלין, ורומא עלו גם הם לשלב המכריע.

 

מלון Hotel Indigo בישראל ממוקם במתחם הבורסה ברמת גן (רחוב אהליאב 5), כשהצלמת האמריקנית ליסה שלום מקליפורניה, מייצגת את המדינה עם שלושה צילומים מרהיבים של נמל תל אביב, כיכר רבין וצילום רוכבות אופניים באחד מרחובות העיר – כולם בשחור לבן.

 

במסגרת התחרות, צלמים ממדינות העולם השונות הוזמנו ליצור סדרות צילומים בהשראת השכונות בהן נמצאים 16 מלונות Hotel Indigo. שופטי התחרות בחנו האם וכיצד הצליחו הצילומים ללכוד את הפרשנות המופשטת או המילולית של הטעמים, הניחוחות והצבעים בשכונות הנבחרות, והאם הם משרים על המתבונן את הרצון לגלות בעצמו עוד על העיר אם וכאשר יטייל בה.

 

שיתוף הפעולה בין ארגון הצילום העולמי World Photography Organisation WPO ו- Hotel Indigo® משקף את הזיקה החזקה של השניים לאמנות ולתרבות המקומית . כל אחד ממלונות רשת Hotel Indigo, לרבות בישראל, מעוצבים בצורה שמשקפת את הסיפור של השכונה המקומית – החל מעיצוב המבנה, דרך יצירות האמנות המעטרות את המלון וכלה בתפריטים ששואבים השראה מן התוצרת המקומית – כל מלון ברשת Hotel Indigo הוא ייחודי ואינו זהה למלונות אחרים של הרשת.

 

לזוכה במקום הראשון בתחרות יוענק חוזה עבודה עבור המותג Hotel Indigo, הזדמנות להציג את עבודותיו במסגרת תחרות הצילום Sony World Photography Awards העולמית שתיערך בלונדון במאי  2015, ובנוסף -375,000 נקודות זכות של מועדון IHG Rewards Club

 

Exit mobile version