Site icon IAS

שר התיירות יואל רזבוזוב ביקר בעִסְפִיָא בארוח בהיג' מנצור, ראש המועצה

ביקור שר התיירות בעוספיה. צילום וויסאם גוטאני, דובר המועצה המקומית עספיא

שר התיירות, יואל רזבוזוב, ביקר (יום ד') בעִסְפִיָא (בעברית – עוספיה) והתארח בלשכתו של ראש מועצת עספיא, בהיג' מנצור. עוספיה היא מועצה מקומית במחוז חיפה, שוכנת על הכרמל וגובלת בפארק הכרמל. רוב תושבי המועצה הם דרוזים. עם השר הגיעו גם נציגים ממשרד התיירות, ובהם אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות. כן השתתפו בביקור מנהלי מחלקות במועצה, חברי המועצה – סמירה עזאם, ספואן סאבא, סגן ראש המועצה – כמאל אבו רוקן ומ"מ ראש המועצה – איוב שרוף.

המשתתפים דנו במספר סוגיות הקשורות לנושאי התיירות, והשר הבטיח שיתוף פעולה מלא בכדי לסייע ולקדם את היישוב, בכל מה שנדרש. השר רזבוזוב בישר לראש המועצה שיש בידי המועצה לפעול לבניית תוכנית תיירות לכפר, שהמשרד יוביל דרך יועץ "חממות תיירות" מטעמו – סיוע שיכול להגיע בשלב הראשון גם לעלות של 70 אלף שקל.

רזבוזוב סיפר שביקר בעוספייה מספר פעמים, ושהוא שמח להתארח כאן, לראשונה, כשר התיירות. כן הוסיף השר ואמר שהוא פגש ראש מועצה שנחוש לקדם את היישוב, ומנצור בירך והודה לשר על הרצון וההיענות לשיתוף פעולה. ואם הזכרנו תיירות, אז מובן שלנוכחים נערך סיור ביישוב – במנזר המרוני, בגרעין הכפר, באתרים ההיסטוריים ובמעיין היישוב.

Exit mobile version