Site icon IAS

שר החוץ נפגש עם שר החוץ של תאילנד שהגיע לביקור הזדהות בישראל

ביקור החטופים התאילנדים שחזרו מעזה. צילום גדעון שרון, משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן נפגש היום (ג') עם שר החוץ של תאילנד דר' פארנפרי בהידהה-נוקארה (Parnpree Bahiddha-Nukara) שהגיע לביקור הזדהות בישראל. השרים ביקור במרכז הרפואי שמיר ביחד עם שר הבריאות אריאל בוסו ונפגשו עם  17 אזרחי תאילנד ששוחררו בימים האחרונים לאחר שנחטפו על ידי מחבלי החמאס.

השר כהן הדגיש כי האזרחים הזרים יקבלו את הטיפול המסור ביותר מצד ישראל ויהיו זכאים לכל הזכויות להם זכאים החטופים הישראלים. שר החוץ כהן הביע ניחומים לעם התאילנדי על 39 האזרחים התאילנדים שנרצחו בטבח ה-7 באוקטובר, והביע תקווה כי שאר החטופים התאילנדים (כ-15 על פי ההערכות), ישוחררו בקרוב, בריאים ושלמים.

שר החוץ אלי כהן: "ישראל מחויבת להחזרת כל החטופים, ישראלים וזרים כאחד. הבטחתי לידידי, שר החוץ של תאילנד, כי נסייע לכל מי שנפגע להשתקם בריאותית ונפשית. הסיוע לעובדים הזרים התאילנדים, שעבור חלק מהחקלאים הם משפחה, זו לא מחווה מצידנו אלא אנו רואים בכך חובה שלנו. נמשיך לפעול על מנת להביא לשחרור כלל החטופים מידי ארגון הטרור חמאס, שעדיין מחזיק בנשים, ילדים וזקנים. אני מודה לשר החוץ של תאילנד על עמידתה האיתנה לצד ישראל מאז פרוץ המלחמה. בין ישראל לתאילנד קיימת ידידות אמת לאורך שנים ארוכות ומתקפת הטרור הנוראית כנגד ישראל קשרה את גורל שתי המדינות בדרך נוספת וקשה".

Exit mobile version